Campagnolo Chorus hajtókar

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 122.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




balázs avatar
balázs
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
nekem eddig shimanom volt és ahogy át mentem a chourusra annyira finom pontos váltása van, egy évben egyszer kell beálítani,a tányér az nagyon tartós mert nem kopnak el a fogak semennyire sem!nem akad meg sosem!szóval vegyel campagnolot!
Hátrány
drága!de az ember úgy nézi hogy húúúúúúúúú ez milyen olcsóezt nem szabad kihagyni inkább vegyél egy 3szor drágábbat és azt csak egyszer kell megvenned nem kell lecsérélned fél évente ez olyan mintha kínai cipőt vennél adidas helyett!
Tapasztalat
shimanonál sokkal jobb és megbizhatobb!
Erre ajánlom
versenyzőknek való szett vagy aki örökéletre szeretne egy hobbi kerékpárt
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:
  • 34-50 (Compact)
  • 39-52
  • 39-53

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

Integrált


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Karbon


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:

11


 
további információk:
  • XPSS váltáskönnyítő rendszer

tömeg:

667 g


 
színválaszték:

Fekete


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Chorus termékkel kapcsolatban: