Campagnolo Veloce hajtókar

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 45.000 Ft

Használt Campagnolo Veloce eladó
18.000 Ft
új árához képest: -60%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Csak előnyös tulajdonságokról tudok írni ezzel a hajtóművel kapcsolatban. Igaz, előtte egy Sh 2300-at tekertem, és ahhoz képest tényleg ég és föld a különbség.

Merevebb, nagyon könnyedén megy rajta a váltás. Kényelmesebb és hatékonyabb a hajtás a csökkentett Q faktor miatt. Valószínűleg az előző hajtókaromhoz képest nagyon nagy minőségi ugrás miatt valóban érezhetően jobb.

Szép a felülete, és egy év alatt semmit sem kopott.

Nekem 2011-es kiadású van, amin már a Power Torque megoldás leváltotta a négyszögtengelyt.

Hátrány

Nem tapasztaltam semmilyen hátrányos tulajdonságot.

Tapasztalat

Csak a Shimano 2300-mal tudom összehasonlítani. Összehasonlíthatatlanul jobb a Campagnolo Veloce.

Erre ajánlom

Országúti edzés, versenyzés.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2011 hajtókar
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:

Standard:

  • 39-52
  • 39-53

Kompakt:

  • 34-50

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

Integrált


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:

10


tömeg:
  • Standard: 758 g
  • Kompakt: 753 g

 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

 
középcsapágy:

Power-Torque BB


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: