Campagnolo Veloce hajtókar

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 45.000 Ft

Használt Campagnolo Veloce eladó
18.000 Ft
új árához képest: -60%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Campa Mirage Ultra Torque.. de az ugyanaz, mint a veloce, mínusz felületkezelés, mínusz lánctányérok..

muszáj vagyok öt repkát adni, mert amit kell, tud..

Igen merev, 80 kg feletti testsúlyommal kiállva meghajtva sem érzem az erő kárbavészését. A tányérok aczélból leledzenek, így elnyűhetetlenek, s cseréjükkel rengeteg tömeget lehet lefaragni a kerékpárból.. Nyugodtan lehet használni akár record UT csészékkel is a hajtókart, hisz' egy rendszer.. 

Merev, erős, és jó, csak dögkőnehéz (majd' 900 gramm állítólag)

Hátrány

Ahogy említettem, nem egy anorexiás darabról van szó, de a plusz tömeg a lehető legjobb helyen van (középcsapágy környéke..), így annyira nem kompromittáló, mint egy nehéz felni vagy mozdonykerék, fél kilós drótperemes külső..

 

A bicajomon ezen Mirage hajtókartól eltekintve teljes 10s veloce szett van, és mindkettőnél nehezményezem a felületkezelést (por-matt fekete..) és megjelenést.. a "csillogó fekete" vagy "ezüst" szebb lenne, de szerintem van arra méltó a wilier váza, hogy kapjon akár később egy ezüst athena szettet vagy fekete-vörös centaurt, ami egy az egyben megy a váz színvilágához is..

Tapasztalat

Röpteti a bringát a Campagnolo Veloce, ha nem lustulsz, de azért vigyázz rá.. nem olyan tartós a külső felület védőrétege, mint a prémiumabb hajtókaroknál, és nekem külsőre se tetszik. De öt répa jár, mert a teljesítményt kérdezik, és hát a Csokitó csoki íze is öt répa, bár nem sép (ronda és finom)...

 

Hjajj de szép is lenne, ha Veloce v Centaur UT figyelne a helyén.. tömegből faragna, annyi szent.. (elvileg 870 gramm körül van a Mirázs)

Erre ajánlom

Lelkes amatőröknek, mint jómagam, kispénzűeknek, ha valahol talál még kifutó darabot, és azoknak, akik most ennyit engedhetnek meg maguknak, de később akár tovább is lépnének

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2010 hajtókar
Campagnolo Veloce  2010 hajtókar
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:

Standard:

  • 39-52
  • 39-53

Kompakt:

  • 34-50

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

Integrált


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:

10


tömeg:
  • Standard: 758 g
  • Kompakt: 753 g

 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

 
középcsapágy:

Power-Torque BB


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: