Campa Mirage Ultra Torque.. de az ugyanaz, mint a veloce, mínusz felületkezelés, mínusz lánctányérok..
muszáj vagyok öt repkát adni, mert amit kell, tud..
Igen merev, 80 kg feletti testsúlyommal kiállva meghajtva sem érzem az erő kárbavészését. A tányérok aczélból leledzenek, így elnyűhetetlenek, s cseréjükkel rengeteg tömeget lehet lefaragni a kerékpárból.. Nyugodtan lehet használni akár record UT csészékkel is a hajtókart, hisz' egy rendszer..
Merev, erős, és jó, csak dögkőnehéz (majd' 900 gramm állítólag)
Ahogy említettem, nem egy anorexiás darabról van szó, de a plusz tömeg a lehető legjobb helyen van (középcsapágy környéke..), így annyira nem kompromittáló, mint egy nehéz felni vagy mozdonykerék, fél kilós drótperemes külső..
A bicajomon ezen Mirage hajtókartól eltekintve teljes 10s veloce szett van, és mindkettőnél nehezményezem a felületkezelést (por-matt fekete..) és megjelenést.. a "csillogó fekete" vagy "ezüst" szebb lenne, de szerintem van arra méltó a wilier váza, hogy kapjon akár később egy ezüst athena szettet vagy fekete-vörös centaurt, ami egy az egyben megy a váz színvilágához is..
Röpteti a bringát a Campagnolo Veloce, ha nem lustulsz, de azért vigyázz rá.. nem olyan tartós a külső felület védőrétege, mint a prémiumabb hajtókaroknál, és nekem külsőre se tetszik. De öt répa jár, mert a teljesítményt kérdezik, és hát a Csokitó csoki íze is öt répa, bár nem sép (ronda és finom)...
Hjajj de szép is lenne, ha Veloce v Centaur UT figyelne a helyén.. tömegből faragna, annyi szent.. (elvileg 870 gramm körül van a Mirázs)
Lelkes amatőröknek, mint jómagam, kispénzűeknek, ha valahol talál még kifutó darabot, és azoknak, akik most ennyit engedhetnek meg maguknak, de később akár tovább is lépnének

