FSA Gossamer Megaexo hajtókar

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

LePeti avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nekem ennek az utódja van, 2014-es Gossamer. Merevség jó, Lánctányér elég masszív és 2022-ben még kapni hozzá nagytányért. 11-es lánccal jól vált. A középrész csapágya berágódott, szétszedve és kézzel forgatva érezni, hogy valami morzsolódik benne, most cserélem szilícium-nitrid kerámia csapágyakra (Acor Racing). Nem tört, nem csavarodott, pedig néha ugratok vele járdaszegélyről, meg bunny-hopp, ja, a montis múlt bekavar. :) Festése nem kopik a cipőtől, inkább a használatból eredő, szállítási, letámasztási nyomok.

Hátrány

Lehetne merevebb és könnyebb.

Tapasztalat

8 éve bírja, szóval masszív darab. Használtan vettem bringával együtt, nagytányért cseréltem, valószínűleg első csere.

Csatolt képek
FSA Gossamer Megaexo  2014 hajtókar
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balmesz001 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Brutál merev, könnyedén átadja az energiát érezhető veszteség nélkül

-Hangtalan váltás

-Gyári középrész egyelőre szépen forog, pedig kapott vizet, sarat nagy mennyiségben

-A festés egyelőre érintetlen a hajtókarokon

-A súlya egész jó

Hátrány

-Gyenge dizájn, nem éke egy szép bicónak

Tapasztalat

-Érzetre olyan, mint a Sora, ami számomra pozitív, mert azt hittem ez lesz a gyenge láncszem a bicón.

Erre ajánlom

Túra, ingázás.

Csatolt képek
FSA Gossamer Megaexo  2014 hajtókar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

booom avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Maximálisan merev hajtás. Oldalirányban is merev.
  • Tányérok erősek, nem kopnak azonnal.
  • Váltás pontos, de nem a leghalkabb (Sram lánccal).
  • Cipő alig koptatja a festést.
Hátrány
  • Eltört mindenféle előzmény nélkül.
  • Nem túl olcsó.
Tapasztalat

Kb. másfél évig volt a Trek bringámon és a 11.000 km alatt nem tudtam kihozni belőle a maximumot 53/11 áttétellel, pedig volt egy 82km/h rátekerős gurulásom a Pilisben. Merev, azonnal reagál, nagyon finom cucc. Szerettem, amíg egy hegymenetben el nem tört a hajtás felőli kar, félbe... :( Még jó, hogy épp nyugdíjas tempóban másztam vele az emelkedőn.

Erre ajánlom

Hát ezek után nem tudom, hogy ajánljam-e. Vettem helyette egy Shimano 105-öt, ami árban kb ugyanennyi, de még nem hallottam törést 105 estében.

Ennyiért vettem
35.000
Mért tömeg
850 g
Csatolt képek
FSA Gossamer Megaexo  2009 hajtókar
Félbetört kérés nélkül
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

supszedi avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
középrésszel együtt is alig több mint 1 kg. iszonyat merev.
Hátrány
nem ismert. esetleg az ár (eredetileg 33000 Ft.)
Tapasztalat
nehéz rosszat írni róla. ilyen profi cuccom még nem volt. nem vagyok egy karácsonyfadísz de nem nagyon tudom kihajtogatni.
Erre ajánlom
aki nem akar alulmaradni a forgalomban.
Ennyiért vettem
17500
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

53/39


 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 172,5
  • 175

 
tengelytípus:

integrált Cro-mo acél tengely


 
furatszám:

5


 
furatkör átmérő (mm):

130


 
hajtókar anyaga:

6061 T6 kovácsolt alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
középső lánckerék anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
hátsó fokozatok:

9/10


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • AL7075 T6 Torx T30 lánctányér csavarok
  • fekete anodizált lánctányér ezüst részletekkel
  • fekete anodizált hajtókar
  • lézer grafika
  • középcsapágy nélküli súly: 813 gramm

tömeg:

813


 
középcsapágy:

acél MegaExo középcsapágy


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Gossamer Megaexo termékkel kapcsolatban: