FSA Gossamer Megaexo hajtókar

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




booom avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Maximálisan merev hajtás. Oldalirányban is merev.
  • Tányérok erősek, nem kopnak azonnal.
  • Váltás pontos, de nem a leghalkabb (Sram lánccal).
  • Cipő alig koptatja a festést.
Hátrány
  • Eltört mindenféle előzmény nélkül.
  • Nem túl olcsó.
Tapasztalat

Kb. másfél évig volt a Trek bringámon és a 11.000 km alatt nem tudtam kihozni belőle a maximumot 53/11 áttétellel, pedig volt egy 82km/h rátekerős gurulásom a Pilisben. Merev, azonnal reagál, nagyon finom cucc. Szerettem, amíg egy hegymenetben el nem tört a hajtás felőli kar, félbe... :( Még jó, hogy épp nyugdíjas tempóban másztam vele az emelkedőn.

Erre ajánlom

Hát ezek után nem tudom, hogy ajánljam-e. Vettem helyette egy Shimano 105-öt, ami árban kb ugyanennyi, de még nem hallottam törést 105 estében.

Ennyiért vettem
35.000
Mért tömeg
850 g
Csatolt képek
FSA Gossamer Megaexo  2009 hajtókar
Félbetört kérés nélkül
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:

53/39


 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 172,5
  • 175

 
tengelytípus:

integrált Cro-mo acél tengely


 
furatszám:

5


 
furatkör átmérő (mm):

130


 
hajtókar anyaga:

6061 T6 kovácsolt alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
középső lánckerék anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
hátsó fokozatok:

9/10


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • AL7075 T6 Torx T30 lánctányér csavarok
  • fekete anodizált lánctányér ezüst részletekkel
  • fekete anodizált hajtókar
  • lézer grafika
  • középcsapágy nélküli súly: 813 gramm

tömeg:

813


 
középcsapágy:

acél MegaExo középcsapágy


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Gossamer Megaexo termékkel kapcsolatban: