FSA Moto X hajtókar

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




xyrider avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ez egy nagyon merev hajtókar hajtásirányban is és oldalirányban is a hozzá adott MegaEXO csapágy is nagyon jó 2 éve van meg és még mindig ha megforgatom olyan mintha zsir új lenne a müanyag rock ring-től tartottamegy kicsit de oylan vastag és tömör hogy aho laz letörik ott a fém is
Hátrány
eddig nem fedeztem fel
Ennyiért vettem
28000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:
  • 22/32
  • 22/32/44

 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

24 mm-es integrált Cro-mo acél tengely


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

6061 T6 kovácsolt alumínium


 
hátsó fokozatok:

9


 
láncvonal:
  • 50 (68 mm-es középcsapággyal)

 
rockring:

van, átlátszó polikarbonát


 
pedálpersely:

van


tömeg:

1095


 
Q-faktor:

169


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Moto X termékkel kapcsolatban: