FSA Moto X hajtókar

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

madmike avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nekem egész merevnek tűnik,csapágyai jól bírják,menetei szintén,minőségi felületi edzéssel ellátott csavarokat adnak hozzá így nem kell félned hogy beletöröd.. az összehúzó csavar is eléggé jó minőség bár lehetne javítani rajta..

Hátrány

sokan azt mondják hogy törik,hajlik,reped a Moto X ..de én őszintén megmondom fél éve nyüstölöm és semmi pedig nem vagyok egy pehelysúlyú atléta..

Erre ajánlom

DH,DJ,talán CC/XC nem egy nehéz darab... bár kinek mi.. :)

1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krupcheck avatar
91 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
  • Integrált... tök jó, legalább a középrész elég merev
  • A kar is elfogadhatóan merev, báris az olcsóbbakhoz képest
  • Shimano kompatibilis (24mm-es) tengely, így az olcsóbb (és jobb) Shimano középrészek is passzolnak hozzá
  • Szép megjelenés, főleg az átlátszó plexi rock-ringgel
  • Gyárilag 2 tányér+ring, de természetesen 3 tányérosként is működik az FSA Moto X
  • Elfogadható merevség
  • Egy darabból készült a kar, és a csillag, így nem fordulhat elő a régebbi LX-ek betegsége hogy elkezd recsegni a préselt illesztés.
Hátrány
  • Getva nehéz a Moto X
  • Azért egy üreges Shimano karral nem veszi fel a versenyt merevségben
  • Gyári középrészen megment a menet (még előző gazdánál)
  • A bal oldali kart behúzó csavar imbuszos, és borzalmasan puha anyagból van, tehát a nyílás elnyalódik, onnantól meg szopás beállítani. Ja és természetesen e téren nem kompatibilis a Shimano Hollowtech II-es tengelycsavarokkal.
  • Jelenleg kihézagolva, egy tányérral használom az FSA Moto X-et, örökhajtóson (ez a kar volt otthon, így ez került a gépbe, amúgy nagyon nem erre való). A fellazuló csavarok skiddeléskor olyan szinten megrángatták a hajtókar furatait, hogy oválisak lettek egy kicsit... nem teljesen a kar hibája, de azért nem volna muszáj
  • Nagyon széles, terpeszben kell tekerni, de ez minden integrált rendszerre jellemző, és amíg nem használtam 103 mm-es tengelyű pályahajtást, nem is tűnt fel.
Tapasztalat

Amennyiért használtan vettem (11.500 Ft, ebben már benne van egy új LX középrész), annyiért tuti. A bolti 30 ezer körüli áráért sürgősen felejtős a MotoX.

Ezerszer inkább egy régebbi LX, XT. Ez elvileg extrém használatra való, de arra is inkább az LX/SLX.

Erre ajánlom

Nem rossz, de tulajdonképpen semmi észérvet nem tudok felhozi mellette, hogy miért pont ezt  vegye meg valaki. De ha már megvan, akkor XC-től a dirt-ön át az enduroig kb. mindenre alkalmas.

Ennyiért vettem
11500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargatamas1988 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Külső menetes tengely,egy oldalra elég a csavar,sok felütés éri a kart így a csavar ritkán sérül.Könnyűnek mondható az FSA Moto X, és elpusztíthatatlan!Ki kell próbálni,hasonló minőség mint a Truvativ!

Hátrány

Kevésvan neki,szóra sem érdemes,néha megtévesztő a használtpiacon az ára!

Erre ajánlom

DH,Freeride

Ennyiért vettem
20000
Csatolt képek
FSA Moto X hajtókar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beri avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-szép
-tartós a Moto X
-jó áron adják

Hátrány

-nem tapasztaltam semmit

Tapasztalat

Nekem 3 hónapja megvan és eddig nem volt vele semmi problémám.Nem recseg ropog,eddig ez volt a legjobb hajtásom.Egy minimálisan hajlik oldalra,de ez nem zavaró.

Erre ajánlom

Én mindenre tudom ajánlani,DH-ra van jelenleg használva és ott remekül teljesít.Gyári Kona Stuff-okat is ilyennel szerelték.

Ennyiért vettem
13000
Szerinted hasznos?

seralaszlo avatar
82 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- jól néz ki

- nekem nagyon bejött

- merev, erős

- nem nagyon kopik a lánctányér

- jó a váltás 

- nem kotyog

- egész jó árban lehet használtat venni 

Hátrány

- kicsit kopik a festék, de nem nagyon

- olcsón adtam el 

Erre ajánlom

fr, dh

Ennyiért vettem
bicikliben volt
Csatolt képek
FSA Moto X  2008 hajtókar
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Jól néz ki
-erős középrész
-lassan kopik a festék
-cserélhető pedál menet

Hátrány

-csavarok
-hajlik

Tapasztalat

Első hónap után beletörték a csavart a szervízbe. A jobb oldali kar olyan, mintha el lenne hajolva. 

Erre ajánlom

All mountain,Enduro,Fr,Dirt.

Ennyiért vettem
27000
Csatolt képek
FSA Moto X  2009 hajtókar
FSA Moto X  2009 hajtókar
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kimura avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

szép :D:D 

Hátrány

hajlik, törik

Tapasztalat

első komolyabb hajktókarom volt, mondom ez biztos bírni fogja, 2 verzió van belőle, egy ami üregesebb, másik ami kevésbé van kikönnyítve. egyhelyben egyszer eldől a bicó, utána éreztem, hogy kacsázik a hajtás. pár hónap, és egy piros lámpánál elindulva letört alatta, félbe, úgy ahogy a többieknél is látszik a képen....

Erre ajánlom

semmire, max egysebis közlekedősbe, ahol nem kap sok terhelést

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
FSA Moto X  2007 hajtókar
FSA Moto X  2007 hajtókar
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kredenc14 avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hát nem tudok sok jót irni erről a hajtásról...
Baráti körből vettem használtan, és körülbelül 3 hónapot használtam.
Középrésszel semmi gondom sincs az végzi a feladatát.
Festék szerencsére nem kopik olyan gyorsan róla.
Nem eredeti lánctányérral vettem, hanem egy Hussefelt 38 fogas tányér volt rajta.

Hátrány

3 hónap alatt allig használtam, 1 versenyen indultam vele és ennyi.
Aztán egy nap megadta magát, haverom ment a bicómmal és annyit vesz észre hogy egyre jobban bele ér a vázba a jobb oldali hajtókar.
Aztán amikor toltuk haza fele a bringát egyszer csak azt vettem észre hogy keresztbe végig repedt a hajtás a pedál alatt. (kép mellékelve)
Majd aztán észre vettem több hajszál repedést is rajta.
Nekem nagy csalódás volt, azt hittem strapabirobb hajtás...
(hozzá teszem ezelőtt még 1 évet használva volt.)

Erre ajánlom

DH, FR, ( ha nem selejtet kapsz )

Ennyiért vettem
17000
Csatolt képek
FSA Moto X  2009 hajtókar
FSA Moto X  2009 hajtókar
FSA Moto X  2009 hajtókar
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xyrider avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ez egy nagyon merev hajtókar hajtásirányban is és oldalirányban is a hozzá adott MegaEXO csapágy is nagyon jó 2 éve van meg és még mindig ha megforgatom olyan mintha zsir új lenne a müanyag rock ring-től tartottamegy kicsit de oylan vastag és tömör hogy aho laz letörik ott a fém is
Hátrány
eddig nem fedeztem fel
Ennyiért vettem
28000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ekioner avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nekem eddig bevált!. Eddig semmilyen durva elhajlás, repedés nem jelentkezett rajta pedig durván ki van használva minden kicsengetett fillér amibe került. Anyagát tekintve a legjobb aluminium ötvözet... a mostanában kapható RaceFace Atlashoz tudnám hasonlítani.
Hátrány
A műanyag alkatrészek elég hamar tönkremehetnek. Közel egy év után a kemény tél miatt szétrepedtek a műanyag kupakok, azokat leesztergáltattam acélból, és már most így bőven túl a második évén hal meg benne a csapágy. Most rendeltem bele új csapágyakat és készül a bronzból esztergált távtartó is.
Tapasztalat
A lehető legjobb vételem eddig.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki nem szereti a bmx hajtást, és nem kíméli a biciklijét.
Ennyiért vettem
27.900
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

brad-doky avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Szerintem csak előnye van! A hajtókarok nagyon erősek! én SS-el használom és sztem nagyon jó, csak  a csávó aki csinálta megszívta vele mert három láncot próbált rá és amelyik jó volt azt is telekellett rakni alátéttel mert csak így lett szépen egyvonalban a racsnival:D 
Hátrány
sztem nincs:P
Erre ajánlom
DH FR DSP
Ennyiért vettem
30000
Szerinted hasznos?

StaN avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
szép, a csapágyak szépen forognak, könnyű...kb ennyi
Hátrány

hajlik, törik. fél éves használat után sikeresen eltörtem a jobb kart, rádálsul a bal karon több hajszálrepedés jelent meg...nagy csalódás.

Tapasztalat

egy előnye van, gyönyörűen néz ki, főleg a rozsdabarna csapágyakkal.dehát mire megyek ezzel?

Erre ajánlom

...nemtudom

Ennyiért vettem
25
Csatolt képek
FSA Moto X  2009 hajtókar
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DenebDH avatar
21 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

hihetetlen erős

 

szép hangja van mert nincs neki:) ,nem nyekereg ,nem nyikorog mint a Truva Hussefelt:S

 

integralt

 

olcsó

Hátrány
én még nem talaltam
Ennyiért vettem
xxx
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 22/32
  • 22/32/44

 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

24 mm-es integrált Cro-mo acél tengely


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

6061 T6 kovácsolt alumínium


 
hátsó fokozatok:

9


 
láncvonal:
  • 50 (68 mm-es középcsapággyal)

 
rockring:

van, átlátszó polikarbonát


 
pedálpersely:

van


tömeg:

1095


 
Q-faktor:

169


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Moto X termékkel kapcsolatban: