FSA Moto X hajtókar

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Jól néz ki
-erős középrész
-lassan kopik a festék
-cserélhető pedál menet

Hátrány

-csavarok
-hajlik

Tapasztalat

Első hónap után beletörték a csavart a szervízbe. A jobb oldali kar olyan, mintha el lenne hajolva. 

Erre ajánlom

All mountain,Enduro,Fr,Dirt.

Ennyiért vettem
27000
Csatolt képek
FSA Moto X  2009 hajtókar
FSA Moto X  2009 hajtókar
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:
  • 22/32
  • 22/32/44

 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

24 mm-es integrált Cro-mo acél tengely


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

6061 T6 kovácsolt alumínium


 
hátsó fokozatok:

9


 
láncvonal:
  • 50 (68 mm-es középcsapággyal)

 
rockring:

van, átlátszó polikarbonát


 
pedálpersely:

van


tömeg:

1095


 
Q-faktor:

169


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Moto X termékkel kapcsolatban: