- Integrált... tök jó, legalább a középrész elég merev
- A kar is elfogadhatóan merev, báris az olcsóbbakhoz képest
- Shimano kompatibilis (24mm-es) tengely, így az olcsóbb (és jobb) Shimano középrészek is passzolnak hozzá
- Szép megjelenés, főleg az átlátszó plexi rock-ringgel
- Gyárilag 2 tányér+ring, de természetesen 3 tányérosként is működik az FSA Moto X
- Elfogadható merevség
- Egy darabból készült a kar, és a csillag, így nem fordulhat elő a régebbi LX-ek betegsége hogy elkezd recsegni a préselt illesztés.
- Getva nehéz a Moto X
- Azért egy üreges Shimano karral nem veszi fel a versenyt merevségben
- Gyári középrészen megment a menet (még előző gazdánál)
- A bal oldali kart behúzó csavar imbuszos, és borzalmasan puha anyagból van, tehát a nyílás elnyalódik, onnantól meg szopás beállítani. Ja és természetesen e téren nem kompatibilis a Shimano Hollowtech II-es tengelycsavarokkal.
- Jelenleg kihézagolva, egy tányérral használom az FSA Moto X-et, örökhajtóson (ez a kar volt otthon, így ez került a gépbe, amúgy nagyon nem erre való). A fellazuló csavarok skiddeléskor olyan szinten megrángatták a hajtókar furatait, hogy oválisak lettek egy kicsit... nem teljesen a kar hibája, de azért nem volna muszáj
- Nagyon széles, terpeszben kell tekerni, de ez minden integrált rendszerre jellemző, és amíg nem használtam 103 mm-es tengelyű pályahajtást, nem is tűnt fel.
Amennyiért használtan vettem (11.500 Ft, ebben már benne van egy új LX középrész), annyiért tuti. A bolti 30 ezer körüli áráért sürgősen felejtős a MotoX.
Ezerszer inkább egy régebbi LX, XT. Ez elvileg extrém használatra való, de arra is inkább az LX/SLX.
Nem rossz, de tulajdonképpen semmi észérvet nem tudok felhozi mellette, hogy miért pont ezt vegye meg valaki. De ha már megvan, akkor XC-től a dirt-ön át az enduroig kb. mindenre alkalmas.