FSA V-Drive hajtókar

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

izekea20 avatar
13 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon jó kialakitása van

egytányérosként használom dhra és semmi bajom nincs már vele

Hátrány

talán az hogy a gyári fsa lánctányér törik nekem már cserélni kellet most egy bts hc pro van fent

Tapasztalat

az fas előtt nekem isis drive-os hajtás volt hát ez a hajtás mérföldekkel megelőzi .

Erre ajánlom

Allmounten ,enyhe dh

Ennyiért vettem
11000ft
Csatolt képek
FSA V-Drive  2009 hajtókar
1 hónapos kép
Szerinted hasznos?

Menzi avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Már 5 éve napi szinten használom! Ez szerintem elég sok előnyt magában rejt.

Hátrány

Az eddig leírt hibáin túl annyi volt még, hogy egy baloldali hajtókart cserélni kellett, mert a persely, ahol rácsúszik a tengelyre elkopott. Vettem rá új hajtókart USA-ból és azóta megint minden jól működik.

Tapasztalat

Most van 5 éve, hogy ezt a hajtókart használom és csak azt tudom mondani, hogy nagyon megérte, mert bár voltak az idő és megtett kilóméterek során kissebb problémák vele, de össességében nagyon szépen dolgozik alattam az FSA V-Drive. Eddig olyan 13-14.000 km-t tettem meg vele.

Erre ajánlom

Városi használatra továbbra is bármikor.

Ennyiért vettem
22000
Csatolt képek
FSA V-Drive  2007 hajtókar
Szerinted hasznos?

Cyon avatar
50 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • A V-Drive Xtreme-rol írok, nem a simáról.
  • Nagyon masszív és nagyon merev hajtókat
  • Gyárilag 1tányéros, DH hajtás.
  • Gyonyoru megjelenés
  • Eros pókok
  • A festés nem kopik róla
Hátrány
  • Nem perselyes a pedálmenet
  • Kurva nehéz!!

 

Erre ajánlom

DH-ra használtam

Ennyiért vettem
kaptam :D
Csatolt képek
FSA V-Drive  2007 hajtókar
Szerinted hasznos?

Menzi avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Még mindíg megy és nem recseg, nem ropog, pedig évente mosom! :)

Szerintem vagy nekem volt szerencsém, vagy egyépként se olyan rossz cucc ez.

Hátrány

44-es tányér már volt cserélve 2x, mivel tudjátok, 2őbe sosem rakom vissza... :)

1x volt olyan problémám, hogy a rögzítő csavar szépen kitekeredett, de menetragasztóval ez megoldódott.

A jobb oldali kart egy kicsit vissza kellett kopácsolni, mert túl sokat álltam súlypontal rajta + egyszer belémjött egy barom idős papa a cangájával oldalról.

Tapasztalat

Több tányérom is eltörött már azóta, de ez még mindig egyben van! :)

Én nem bántam meg egyáltalán, hogy ezt vettem meg. Lehet hogy a turativ jobb, de nekem elég jó ez is. Amíg tudok vele menni biztos nem dobom ki!

Szerintem 22e-ért már elég jól kiszolgált engem, ezért jár neki az 5 répácska!

Üdv!

Erre ajánlom
Városba biztos ajánlom, más tapasztalatom nem nagyon van vele, így azt majd más...
Ennyiért vettem
22000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xrider avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mega Exo csapágyak.Csőtengely. Merev és ütésálló(tapasztalat).Jók a tányérjai, bal oldalon ellentétes irányú csavarok szorítják a kart a csőtengelyre.Ezért nehezen jöhet le vagy kotyoghat.. :d

 

Hátrány
Néha recseg(hogy mitől?), a bal oldali menetes kupak szar alu és tönkrement a 6szögű lyuk benne.
Tapasztalat
Hát lehet, hogy egy truvativ hussefelttel jobban jártam volna...
Erre ajánlom
xc,all mountain/enduro,dirt,street,freeride, dh bár az utolsó 4hez jó ha csak egy tányért hagysz rajta és teszel egy rockringet
Ennyiért vettem
20000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Menzi avatar
Menzi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, fekete, stabil, meg ilyenek.
Hátrány
Há' nekem még nem volt.
Tapasztalat
Nekem még semmi gond vele. Oldalra merev, hajtásirányba is. A tányérok tartósabbak , mint az itthoniak a polcon. Váltani nem naon szoktam, mer' alapból szar az első váltóm, meg azé' mer' nem szeretek tötyögni és nem rakom vissza kettőbe sose. :)
Erre ajánlom
Az előttem szólók tapasztalatai alapján városba jó időbe.
Ennyiért vettem
22000
Szerinted hasznos?

arpad80 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
erős, pontos, szép
Hátrány
nálam nincs
Tapasztalat
Szép kidolgozású és nálam semmi gond nincs vele, pedig már 5 éve nyúzom.
Erre ajánlom
mindenkinek
Szerinted hasznos?

Répa avatar
Répa
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szép
Hátrány
törik,recdseg ha koszos,jön le róla a festék,drága
Tapasztalat
gagyi
Erre ajánlom
annak akinek sok a pénze hülyeségekre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomruckus avatar
tomruckus
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó mert: szép, merev, könnyű, nem túl drága.
Hátrány
Nem valami jó, mert: törik mint a ropi, 2-t törtem(a haverom szintén)-tekerés közben szét szakad!!! -a monoblokkja (extreme pro)1hét és 1 hónap közötti intervallumig bírja
Tapasztalat
lásd fent
Erre ajánlom
lightos xc-s -nek tuti jó kar
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ColorG avatar
ColorG
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Könnyü, szép ,merev
Hátrány
Drága
Tapasztalat
Bő 1 éve használom sram 9.0-val és connex lánccal nagyon jól gyorsan vált sárra sem érzékeny. minden irányba merev. /110kg Vagyok/
Erre ajánlom
xc,maraton,
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Valóban nagyon kellemes egy cucc. Szép, látványos.
Hátrány
Amikor bele megy a kosz, homok, por, akkor elkezd recsegni. Iszonyatosan idegesítő. Drága.
Tapasztalat
Precíz kidolgozása, szinezése igazán szemet gyönyörködtető.
Erre ajánlom
Én inkább nem ajánlom.
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.