- Nagyon szép a 105. Volt szerencsém menni az első generációs Golden Arrowval, a második genes "ezerötvenessel", a pezsgővel, meg a legújabb ötvenhetessel is, azaz ami kimaradt, az oktalinkes és első genes hollowtech kettes ötvenhatos. Mind gyönyörűek, főleg a nyilacskás..
- Nincs horror áron egy Ultegrához képest, sőt, használtban sokszor nagyon jó árakon hozzájutsz.
- Jól siklik rajta a lánc ha az első átdobót használod. Nem olyan gyors szerintem, mint egy jó Centaur, de teljesen remek.
- Az első két széria termékei (S105 és 1050) annyira filigrán alkatúak, hogy nyeklenek-hajlanak, nem is a négyszögtengely, hanem maga a hajtókar hajlik-csavarodik..
- A felületkezelés tartóssága. Cipőkopások. Katasztrófa ilyen téren a 105, s csúnya lesz..
- A HT2-eshez horror olasz középcsapágyat szerezni lomisból, ráadásul hülyén mutat egy vintage vázon. Ejj, ha integrált lenne a GoldenArrow. :)
Volt ilyenem a Stradan. Más ismerősök bicajain egyéb generációkat is teszteltem, s ég-föld a fejlődés a HT2-es rendszer és a négyszöges közt. De hát. Ez a vilgá rendje, fejlődjön a technika.
Ami nagyon rossz, az ténylegesen a kopás. Nagyon csúnya lesz a felületkezelés, nem kicsit, főleg a pezsgő (1055 és 1056) darabokon látszik nagyon az agyonhasználat.
Igazából van ettől jobb ár-érték arányú hajtókar is sh fronton (tiagra a feléért? :) ) szóval max akkor, ha nagyon homogén 105 szettet szeretnél vagy ha ezt kapsz olcsón. :)