Kellően merev minden irányban, pedig 95 kg körül ingadozik a súlyom, és kiállva is tekerek. Soha nem éreztem, hogy hajladozna amikor oda lépek neki.
Cross bringámon egy SLX van abban lényegesen több anyag van, de nem vettem észre merevségben különbséget
A fekete változat szerintem nagyon szép.
Egy év alatt sem a felszíne sem a fogak nem mutatnak kopást.
Közel 13 000 km-en keresztül megbízható társ.
Egészséges kompromisszum az ár/minőség/súly vonalon
Nem tudok mondani, nyilván vannak drágább és könnyebb hajtóművek.
A hazai lista ára meglehetősen riasztó
Természetesen integrált csapággyal használom, azzal sem volt gondom, pedig télen és esőben is mentem vele. Először 9-es most pedig 10-es 105-ös láncal használom. az elsőt valhol 7és 8 000 között cseréltem. Újan de kéz alatt vettem több más alkatrésszel együtt, emiatt nem az általam vágyott 175-ös hanem csak 172,5-ös hajtókar hosszal rendelkezik. 53-39-es változat.
Komolyan aggódtam, hogy a cross Kellysen található 48-as tripla SLX után nem bírok menni a dupla 105-el. Félelmem alaptalan volt a könnyebb országúti váz,a keskeny gumik együtt azt eredményezték, hogy hátul ugyan azt a fogaskereket használtam jellemzően, miközben elöl 5 foggal több lett. A biztonság kedvéért kezdetben 11-32-es Deore sort rakattam az új Meridára is. Néha jól jött a titkos fegyver a hátsó 32 fog, de jelenleg már elég egy 11-28-as Saint is.
Teljesen elégedett vagyok vele, nem bánom, hogy nem kompaktot, hanem egy klasszikus kiosztásut sikerült vennem.
Olyan országútisoknak, akik sokat tekernek és egy megbizható hajtókart szeretnének. Ezzel már a komolyabb bringák között sincs miért szégyenkezni. A Shimano termékpalettáján középen van, tehát van még feljebb is. Gramm mániákusoknak nyilván nem a legnagyobb kedvence, de nem is nekik készül. Amatőr versenyeken is használható.