Négyszögtengelyeshez képest érezhetően hatékonyabb a hajtás.
A használati utasításában egy büdös szó nem volt magyarul. Se egy ábra a hajtókar rögzítő csavarok betekerési sorrendjéről, ami viszont létfontosságú!! Egyetlen hónap kellett hozzá hogy tönkre menjen a bal hajtó kar, mert lelazult. Nálunk a városban nincs egy szervizes aki értene hozzá magamnak kellett összeraknom, de normális használati utasítás nélkül ez lett a vége, kidobtam egy rakás pénzt.
A szétszedésére megint nem volt ábra, akkor a bal hajtókar alátétjét is széttéptem.
Drága, ha ennyibe kerül igazán mellékelhettek volna egy normális használati utasítást.
100km után után kell húzni a hajtókar rögzítő csavarokat, mert kilazulnak, ezt kétszer biztos eljátssza, aztán időnként rá kell nézni, hogy kilazult-e?
Előbb a végzáró csavart tekerd be és állítsd be vele a feszességet, aztán a 2 szemben álló hajtókar csavart felváltva húzasd be.
A bal hajtókar leszedése: miután a végzáró csavart kihajtottad teljesen és meglazítottad a szemben álló hajtókar csavarokat, nyúlj be a tengelybe és van egy kis pöcök a hajtókar "alátétnek" nevezett alkatrészén amit felkell nyomni különben eltöröd levételnél, ha a rögzítő csavarokat nem csavarod ki teljesen (ezzel a lépéssel nem kell teljesen kicsavarni őket).
Abszolút semmi extrémet nem csináltam vele, városi közlekedésre lett használva. Ha kattogást hallasz azonnal szedd szét és húzd meg a csavarokat én nem tudtam mi okozza a zajt, csak akkor jöttem rá mikor már késő volt.
A gyártót megdobálni vele.
Vagy normális szerelővel berakatva szinte mindenre használható és nagyon hatékony.