Shimano Deore 2013 hajtókar

91 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.01.)
  • Listaár: 28.000 Ft

Shimano Deore hajtókarok
9.000 Ft
új árához képest: -76%

Használt Shimano hajtókarok eladók.
4.000 Ft
új árához képest: -89%

Deore/XT 1x11 váltás szett eladó! 120km-t futott
5.000 Ft
új árához képest: -86%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



61-75 (91 vélemény)
Rendezés

topi avatar
17 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Elöttem leírták már.
Hátrány
Kibebaszott hamar elfogynak a fogak a lánckerekekről.
Félév alatt a középső fogsoron már picit nagyobb erőkifejtésnél eléggé szalajt, ugrik a lánc a francba.
Meg mostmár mint a tű olyan hegyesek a fogak rajta.

Tehát csere. Nembaj lesz rá HONE fogsor :D
Tapasztalat
Jó!

Kopása miatt 3 broki csak.
Erre ajánlom
Amire akarod használni úgyis arrafogod.
Ennyiért vettem
20000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etnies01 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

van:D

szép

nem recseg ropog

sztem elég könyü

meg elég merev is mint a fas.om

a lánctányrok is elég jol huzzák

 és nem hajlik össze-vissza

 és hogy SHIMANO

Hátrány
annyi h haveromnak lekopott a festés elég gyorsan de ez benne van ettöl még ne ,elssz semmivel se rosszabb összeségében sztem ez egy jo hajtokar ha tudod használni
Tapasztalat
joooo könnyü tetszetös:D
Erre ajánlom

haverom dirt-re használja és ott elég jo

azonkivül sztem xc(gyakorlás max) enyhe dirt (mondjuk arra ott a Hone)

Ennyiért vettem
haverééé:D
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sutam avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó eszköz, nagyon merev, nagyon jó vele váltani (könnyen pakolgat az átdobó...), nagyon jól néz ki. Csak jót tudok róla írni!

Hátrány

én nem találtam és remélem nem is lesz

Tapasztalat

Fent leírtam. Én nagyon szeretem!

Erre ajánlom

sztem bármire

Ennyiért vettem
bringával
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biketimy avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Rendkívül merev hajtómű minden irányba.

A tányérokon csak a festés kopott 1 év alatt.

A sram láncot azonnal dobja.

 

Hátrány

Nem nagyon bírják a csapágyak, a durva terhelést oldal irányba.

Kopik a festés

Tapasztalat
a legjobb vétel.Szerintem a versenyen is megálja a helyét.csak ahhoz a súly egy picit sok.
Erre ajánlom
Mindenre, AM-ig
Ennyiért vettem
15000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pistikeee avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Teljesen jól müködik nállam.Nem csavarodik,semerre jelentős vagy zavaró mértékben.

Eddig úgytűnik hogy tartós darab,bár még csak 600 km van benne.

A váltásnál semmi gond,szépen felveszi a láncot és lefelé sem gondolkodik./átdobó LX,lánc Shimano HG73/

Nemutolsó sorban viszonylag olcsón lesz egy egész jó sulyú hajtóműved.......

 

Hátrány

Az Octalink felirat matrica_?????!!!!!Ezen ne spóroljanak már könyörgöm......Ha egyáltalán olcsóbb mint ráfesteni.........

Az első utam alkalmával elhagytam a balos porvédő karikát a hkarból.Viszont az alap hművek kupakja pont jó bele:)és igy tuti nem meg be a tengelybe a sár.

Erre ajánlom
CC,Maraton,Rockringel nagytányér nélkül sztem extrémebb dolgokra is elég strapabiró
Ennyiért vettem
19000
Szerinted hasznos?

ersek avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem jó hogy a Shimano csinált az olcsóbb kategóriájú hajtókarból is integrált csapágyasat. Nekem négyszöges B+ volt előtte ez ahhoz képest merevebbnek tűnik,tényleg erős,iszonyat könnyű le és felszerelni (2perc).Az átdobóváltó is könnyebben és csendesebben vált. Nekem bejön bár még nem sokat mentem vele (400KM) de szebb is és jobb is mint a B+ volt. Teszem hozzá az is hősiesen küzdött 100kg fölötti testemmel.
Hátrány
Miután még nem sokat használtam nem találtam hátrányt, de ha lesz neki akkor majd megosztom. Addig is írjon akinek ilyen van hadd lássam mit vettem.
Tapasztalat
Én egy kicsit csalódtam hogy a B+ os középcsapágy egy év alatt feladta pedig nem durvultam csak tekertem, ezért is akartam a négyszögletes rendszert lecserélni valami tartósabbra, remélem jól döntöttem. Egyébként a hajtókarral nem volt igazából bajom de a csapágy miatt azt is cserélni kellett. Jó hogy a Shimano kidobta ezt a változatot mert én LX vagy XT ben gondolkodtam de túra használatra túlzás lett volna mindkettő és azért ez az XT árának a fele viszont minőségben annyival nem lehet rosszabb,ráadásul a Hallowtech II rendszert eddig csak felső kategóriás hajtóműveknél használták ha ott bevált remélem nagy testemet is sokáig hurcolássza majd. Kb ennyi.
Erre ajánlom
Én túrára és könnyű terepre(Budapest és környező bicikliutak)használom. Erre is való aki durvul annak jobbra lesz szüksége.
Ennyiért vettem
17500 CSAPÁGYAL
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csabi avatar
Csabi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép fekete, hajtásirányban sokkal merevebb mint az 5000ft os shimanó hajtóművem, oldalirányban nem szoktam tekerni
Hátrány
kezd leválni az octalink matrica róla, miért nem lehet ráfesteni a gyárban?
Tapasztalat
5ezer ft-os volt rajta gyárilag, nem tudom milyen, lehet tipusa sincs, de shimano volt meg fém, gyerekjátéknak nézett hát volt különbség mintha másik kerón ültem volna de tényleg.
Erre ajánlom
mindenkinek akinek nincs hajtómű a keróján, és mindenkinek akinek szar van és azt hiszi hogy jó, és mindenkinek akinek van rá pénze, és mindenkinek aki jót akar venni
Ennyiért vettem
20.000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

doug96 avatar
doug96
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon meglepődtem amikor kipróbáltam.Eddig Aliviot használtam.Az se volt rossz,de ez még jobb annál és nagyon birja a strapát még versenyen is.
Hátrány
Eddig nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Jobb mint a sima Deore.
Erre ajánlom
XC,maraton,vagy mittudomén :D
Ennyiért vettem
17500
Szerinted hasznos?

Robooo avatar
Robooo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó.Még tökéletesen működik.Octalink.
Hátrány
Nem túl merev oldalirányban...
Tapasztalat
Tökéletes a váltás vele nem túlzottan kopottak a lánckerekek 1500 km alatt. Pc 49-es lánccal használom és jól működik.
Szerinted hasznos?

nokedli avatar
nokedli
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
bírja a strapát. négyszöges és semmi baja míg haverom 1 hetes bicajáb megreccsent a howitzer :)
Hátrány
kopik a festék. ennyi összevissza
Tapasztalat
bírja. nekem ez alénywg. nem vagyok egy burzsoj állat és örülök, h erre nem kell költenem.
Erre ajánlom
én spec streetre/dirt -re használom és abszolute semmi baja! bírja pedig 80kg vagyok :) jaés singlespeedbe szereltem át...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Én elégedett vagyok vele.
Hátrány
Kicsit kopik a festék az oldaláról.
Tapasztalat
Nekem semmi bajom vele. Talán kicsit nehéz, de a gramm huszárok, csak nem Deore-t fognak feltenni. DH-ra és FR-ra sem ez a legjobb, de amire a gyártó mondja (XC és könnyű versenyek), arra tökéletes.
Erre ajánlom
Túra, maraton.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PTR avatar
PTR
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
az én 67kg-hoz elég masszív, szép, octalink
Hátrány
legnagyobb tányér alu ami kicsit hajladozik ha odalépek neki de nem vészes
Tapasztalat
az első 400 km után elkezdett recsegni mint állat, állítólag egy hibás széria volt. garanciális csere óta már mentem egy ezrest és nincs gond vele. jó véleménnyel vagyok róla.
Erre ajánlom
könnyű srácoknak túra, város, CC
Szerinted hasznos?

egér avatar
egér
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon szép ez az új deore hajtókar (2006-os) , 3 hete van meg és kurva erős, szép meg minden.
Hátrány
csak az ami a tavalyinál:a festés
Tapasztalat
én már a tavalyit is fr-ra használtam, akárki akármit mond: ez arra jó. az idei aztán meg végképp, 36os tányérjával elmondja: ébresztő cc-sek! én eksztrém cucc vagyok, wazze!
Erre ajánlom
hú..hát az idei modellt igencsak extrémkedésre terveztés, ugyanis gyárilag 36-os tányérral is kapható! szal endurótol a freeride-ig
Szerinted hasznos?

FREERiDE avatar
FREERiDE
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép, nekem hollowtech 1-es van, nagyon masszív, erős, nem hajlik semerre (=
Hátrány
szar a festés, nekem má vagy 2cmx3 cm-en lejött a fekete festés..de amire büszke vagyok: a HOLLOWTECH felirat látszik még! (=
Tapasztalat
fent van..de amugy nagyon jó erős merev massziv, tovább ne mragozom 1edül a festés szar
Erre ajánlom
hát köztudott hogy a shimano túlépitette a cuccait (ez mára sajnos már nem igaz mert gyakran arra sem jók a termékek amire ők szányják, vagy éppen csak arra). szal ez 1 xc-agresszív xcre tervezett cucc lenne de én pl freerideozok a hollowtech-essel 8 hónapja és semmi baja, haverom hussefeltje annyival jobb hogy rövidebb de maugy azt mondta hogy van olyan merev mint az övé szerintem még jobb is szal kezdő fr, esetleg 4x, de cc-re örök életű.
Szerinted hasznos?

Lángos avatar
Lángos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny

Hmmm... Van egyáltalán? Igaz én nem arra használtam amire kellet volna. Olcsó és Shimano. Ja a lánctányérok jók rajta!

Hátrány

Szóval: a négyszögtengelyes verzió kikopik kurvára és kotyog, zsírozni kell mert recseg, szét kell szedni 2 naponta. Merevnek merev ha csak túrázol és nem vagy 80 kg felett. Váltani biztos jó vele nkem erre nem vlt még lehetőségem :-).

Tapasztalat

Ha el akarsz emelkedni a földtől akkor BULLSITTTT ha meg nem akkor fakk'n nice!

Erre ajánlom
Csak CC meg ilyenek.
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-75 (91 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:
  • FC-M590-10
  • FC-M590
  • FC-M591

 
fogszám:
  • 44-32-24 fog (FC-M590-10)
  • 44-32-22 fog (FC-M591)
  • 48-36-26 fog (FC-M591)
  • 48-36-26 fog (FC-M590)
  • 44-32-22 fog (FC-M590)

 
hajtókar hossz:

170/175


 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

alumínium


 
középső lánckerék anyaga:

acél


 
belső lánctányér anyaga:

acél


 
hátsó fokozatok:
  • 10 (FC-M590-10)
  • 9 (FC-M590, FC-M591)

 
láncvonal:

50


 
további információk:
  • 2 darabból álló kialakítás
  • Nagy szilárdságú hajtókar
  • Hyperdrive rendszer
  • SG-X lánckerekek alumínium külső tányérral

 
színválaszték:
  • Galaxy fekete
  • Ezüst

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.