Félév alatt a középső fogsoron már picit nagyobb erőkifejtésnél eléggé szalajt, ugrik a lánc a francba.
Meg mostmár mint a tű olyan hegyesek a fogak rajta.
Tehát csere. Nembaj lesz rá HONE fogsor :D
Kopása miatt 3 broki csak.
van:D
szép
nem recseg ropog
sztem elég könyü
meg elég merev is mint a fas.om
a lánctányrok is elég jol huzzák
és nem hajlik össze-vissza
és hogy SHIMANO
haverom dirt-re használja és ott elég jo
azonkivül sztem xc(gyakorlás max) enyhe dirt (mondjuk arra ott a Hone)
Nagyon jó eszköz, nagyon merev, nagyon jó vele váltani (könnyen pakolgat az átdobó...), nagyon jól néz ki. Csak jót tudok róla írni!
én nem találtam és remélem nem is lesz
Fent leírtam. Én nagyon szeretem!
sztem bármire
Rendkívül merev hajtómű minden irányba.
A tányérokon csak a festés kopott 1 év alatt.
A sram láncot azonnal dobja.
Nem nagyon bírják a csapágyak, a durva terhelést oldal irányba.
Kopik a festés
Teljesen jól müködik nállam.Nem csavarodik,semerre jelentős vagy zavaró mértékben.
Eddig úgytűnik hogy tartós darab,bár még csak 600 km van benne.
A váltásnál semmi gond,szépen felveszi a láncot és lefelé sem gondolkodik./átdobó LX,lánc Shimano HG73/
Nemutolsó sorban viszonylag olcsón lesz egy egész jó sulyú hajtóműved.......
Az Octalink felirat matrica_?????!!!!!Ezen ne spóroljanak már könyörgöm......Ha egyáltalán olcsóbb mint ráfesteni.........
Az első utam alkalmával elhagytam a balos porvédő karikát a hkarból.Viszont az alap hművek kupakja pont jó bele:)és igy tuti nem meg be a tengelybe a sár.
Hmmm... Van egyáltalán? Igaz én nem arra használtam amire kellet volna. Olcsó és Shimano. Ja a lánctányérok jók rajta!
Szóval: a négyszögtengelyes verzió kikopik kurvára és kotyog, zsírozni kell mert recseg, szét kell szedni 2 naponta. Merevnek merev ha csak túrázol és nem vagy 80 kg felett. Váltani biztos jó vele nkem erre nem vlt még lehetőségem :-).
Ha el akarsz emelkedni a földtől akkor BULLSITTTT ha meg nem akkor fakk'n nice!
"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."
A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.
A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.
A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.
A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.