Lánckerék kevésbé kopik. Nem csavarodott, tört. A festés viszonylag hamar lekopott ahol érintkezett a cipőmmel. Ár érték arányban jó. Freeride, DH-ra megfelel.
Szerintem nehéz, most már majdnem minden a súlyról szól.
Lánckerék kevésbé kopik. Nem csavarodott, tört. A festés viszonylag hamar lekopott ahol érintkezett a cipőmmel. Ár érték arányban jó. Freeride, DH-ra megfelel.
Szerintem nehéz, most már majdnem minden a súlyról szól.
Hajtás és oldarirányban is b.szot merev. 2 fogaskerék még mindig jobb mint 1, mert ha a kicsi nem kell akkor leveszed és eladod.
Max anny, hogy a cserélhető crmo betét kijön a pedállal együtt, de ez zsírzással és nem izomból való meghúzással orvosolható.
Szerkesztés: A cserélhető perselyben nem ért végig a pedál , és ahol vége volt a pedál menetének ott eltört a persely, majd kiszakadt a pedállal együtt.
Nem azt mondom, hogy el kell törnie, de öt évig hűen szolgált, és most tört el, miután kapott az élettől eleget, így nem pontozom nagyon le, és szerencsére nem is "rosszkor" tört el.
DH FR DS 4X Street Dirt
Persely szeret kiszakadni,és a menet célszerszám használatával is nagyon könnyen nyalódik. Kopik a festék de hát ez mindegyiknél megvan ez. Mást nem tapasztaltam
Truvativ márkával eddig nagyon megvoltam elégedve. Ebben viszont csalódtam. Kb 2 hónap használat utána úgy ,hogy újonnan vettem és be volt zsírozva a persely egy pedálcserét szerettem volna végrehajtani hát az egyik oldalon sikerült a másikon nem perselyestül kijött. Szerencsére kicserélték gariba de hát nem volt rövid idő. Más hibát nem tapasztaltam nála. A régebbi Hussefelt karom x éve megvan és sosem volt ilyen baja abban még a menet se nyalódik ennyire. Hát igen semmi nem olyan mint régen volt..Láthatóan romlik a színvonal mindenben.
Dirt,street,DH
Szép kivitel, erős szétnyúzhattalan cserélhető pedálmenet mind2 biciklimen ilyen van csak ajánlani tudom :)
hibák? eddig nem nagyon tapasztaltam max annyit hogy kopik a festék menet megtud szorulni és nem alegolcsóbb de megéri
klassz a megjelenése
szétgyilkolhatatlan cserélhető pedálmenet
az ára is korrekt
nem nagyon van neki
én nem kímélem a hajtókar,rengetegszer akadtam már fel vele betonon,de semmi baja,,egyszer letekertem 15 kilométert úgy,hogy nem volt meghúzva a pedál és ki is esett menet közben,de a hajtókarban még mindig jó a menet,csak ajánlani tudom!
utcázásra,dirtre,könnyebb embereknek lejtőzni
Kezdőként tökéletesen megfelel, sőt, vadulást is meglepően jól bírja, ám valahogy én mégsem tudtam igazán összebarátkozni vele mert..
... folyamatosan lelzault a hajtókar, ami miatt a 8-as imbusz kötelező kellk volt bringázásonként. Megszokott festékkopás, dehát egy hajtókarnál ez azthiszem nem tétel.
Viszont ami igazán problémás, az az, hogy a 75 kilóm alatt is érezhetően merevségi problémák voltak, a jobb oldali karból pedig sikerült is kolbászt csinálni..
Kellemesen használható, dirt-light fr, XC hajtókar, de csak is akkor, ha tudunk komprumisszumot kötni.. komolyabb XC használatkor "nyúlik" így sok erő elvész, a vadulós felhasználást pedig leírtam már fentebb.
dirt-light fr, hobbi XC
Nagyon tartós. Jó strapa kinézet.
Kopik a festése, de aminnyit használtam már nem csodálom. Más nincs.
PolarX Superman gyári karja volt. Használtam két évet, majd átraktam a Freddymbe ahol a mai napig bírja. Szinte örök darab :D
DH/Freeride
Tartós tányér
Jól néz ki
Merev kialakítás
Olcsó
Nehéz
Műanyag rockring van rajta
festés eléggé elkezdett kopni a cipő miatt, de ez csak esztétikai hiba
mindenkinek csak ajánlani tudom aki nem súlymániás
DH, FR
Magellan PolarX gyári alkatrésze volt, szerintem megér egy misét. Merev, sokáig bírja a terhelést. Van benne anyag, nem egy agxonkönnyített XC hajtókar, de nem is arra való. Remekül teszi a dolgát, ebben az árszegmensben jó választás. A tányér is jól bírja.
Fogy a festék (ld. a fotót)
Nem hajlik
nem kopik
jól néz ki
nem olyan drága
ha vigyázzol rá akkor semmi hibája nem lesz.
a festést a kutyaürülék lemarta róla hamar... :S
Nemrossz megéri az árát használtan már 10-15ezerért meglehet szerezni akár monoblokkal együtt is!!!
mindenre tökéletes :P
én már 5 éve ugyan azt használom, semmi baja sincs :)
dirt, street, dh, fr mindenre jóó
-nagyon merev nem hajlik törik
-tányérok jók de nem a legjobbak nekem szét van kopva és 2 fog le is tört
-kopik a festés az új szérián(enyémen nem annyira)
-törik...
-ha már van valami gáz a monoval egyből recseg ropog
-nekem a jobb oldali kar mindig ki lazul és folyton meg kell húzni heti 1x-2x
ha jól karban tartod akkor bírni fogja kezdésnek a legjobb és az ára is jó
nekem azért annyira nem jött be
- merev
-a tányérok tartósak
-jól néz ki
-a festés kopik rendesen-én lefestettem.
-nehéz kicsit, de mivel dh-ra használom nem gond..
-Egyépként eddig remekül müködik.
mindenkinek mindenre de leginkamb DH/FR.
mINDEN irányban merev!!
Tányérok/tányér attól függ: eléggé tartósak! lánctól nemnagyonkopik, párszór odavertem már sziklának farönknek de megse látszikrajt!!(nemdirekt verdesen oda mindennek csak ahogyan jövök lefele néha koppan:D)
„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”
A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.