-jól néz ki
-nagyon jó merev minden irányba
-a tányérok nem kopnak nagyon
-jók a csapágyak
nagyon nincsen hátránya csak talán annyi hogy eléggé kopik a bal oldali karról a deore felirat. a festékkel nincs baj :D
elég sok mindenre
-jól néz ki
-nagyon jó merev minden irányba
-a tányérok nem kopnak nagyon
-jók a csapágyak
nagyon nincsen hátránya csak talán annyi hogy eléggé kopik a bal oldali karról a deore felirat. a festékkel nincs baj :D
elég sok mindenre
Integráltságához híven merev minden irányban mint állat.
váltás is nagyon pöpec
gyári középrésznek csodás hangja van ami nincs :)
Tányérok nem a legjobbak de jók.
cipő sajnos mint mindent koptatja ezt is...
amire akarod
- tőkéletes merevség mindkét irányban
- kb 6000 km után alig látható kopás
- Sram 951-es lánccal jól működik
- középrésszel eddig semmi gondom nem volt
- a bal oldali hajtókaron borzalmasan kopik a festés, nemcsak a felirat
eddig semmi problémám nem volt vele, szerintem városban, túrán és még XC felhasználásban is megállja a helyét, az enyém trekking véltozat a nadrágvédőt levettem mert így könnyebb tisztítani meg szebb is :)
Hát alapvetően, nem lenne rossz, könnyű, egész jól néz ki a hajlított forma...
felirat nem tart örökké, de még sokáig sem.... az integráltcsapi gagyi, és a kispórolt anyag miatt még meg is lehet hajlítani a hajtókart, persze, ehhez elég nagy erőó kell...
nem rossz, túra, xc, trekking, enyhe dh...
Eléggé merevnek mondható, a tányérokról nem tudok sokat mondani, mert megváltam tőlük, LX-szintűeket nyúzok most rajta.
Sram PC951 lánccal használom, nincs panasz a váltásra, azt leszámítva, hogy ha kicsit is rosszul van beállítva az első váltó felső végállása, akkor behullik a lánc a kar mellé és kikezdni a felületét egy kicsit - egyszerűen túl szélesen nyúlik ki oldalra.
A középrészt betétele után most zsíroztam először, nincs okom panaszra, a cipő viszont eléggé koptatja a festéket, korábban használtam LX-et is, azon semmi ilyen nem volt tapasztalható - talán csak azért mert keskenyebb volt.
Nehéz - bár ugye ezért az árért nem lehet üregeset kapni feltétlen
Még kb 2 éve vettem, akkor asszem 17 ezer volt egy ilyen. Érdemes venni hozzá beszerelő-szerszámot is, 2-3 szerelés után úgyis meghozza az árát, na meg otthon is elvégezhető a csere ha arra kerülne sor.
XC, maraton, túra, ha nem fontos annyir a tömeg.
Nagyon elégedett vagyok vele! A Shimano márka legalapabb Deore termékcsaládjába tartozó terméke, amit már jellemez a minőség, ugyanakkor viszonylag baráti áron ajdák. Nem egy csúcsmodell, de szerintem nagyon jó minőségű.
Az XT termékcsalád hajtásához képest nem éreztem szignifikáns különbséget.
Túrázástól kezdve mindenképpen a montizásig (XC-re bátran ajánlom). Ha profi vagy, úgyse ezt veszed, de ha amatőrként akarsz egy viszonylag komoly terméket, akkor ezt merem ajánlani.
Integrált tengelyes, és bitang jól teljesített nálam. Nagyon erős és nagyon merev.
A cipő elég könnyen hajlamos koptatni a hajtókar közepénél a festést. Fél év alatt eltűntek a betűk.
Semmilyen porblémám nem volt vele.
Én speciel dirt-re használtam.
Cserélhető lánctányérok. Iszonyat merev, élmény vele mászni felfelé, nem nyüszörög, érezni hogy minden taposás energia átmegy a talajra.
Talán az ára de ez szubjektív
Shimano Deore `08 FC-M532 hez kaptam szettben. Az árra azért 4 répa mert a szett maga drága volt számomra, bár ez szubjektív. A lényeg hogy egyszerüen imádom. Alsókategóriás (shimano) négyszögtengelyes hajtókarom után verhetetlen. Már vagy két éve nyüstölöm. Mostanában sokat DH-zom vele és semmi gondja!
Mindenre, talán kemény DH-ra nem feltétlen...
Olcsó! Cserélhetők a tányérok rajta. A középrész 3500Km-t bírt. 4400km-ig egy fajta cipővel használtam, azzal kopott. Az új cipőmmel már nem tudnám ennyire elkoptatni.
Az árához képest jó én éppen ezért én semmi hátrány. Nem tudok írni.
Kapott hideget,meleget, követ, sziklát, ágat, farönköt, sarat, ... sorolhatnám. Nekem bevált. Pedig csak sima Deore hajtás.
XC
- olcsó
- könnyen szerelhető és szervizelhető
- elég tartós anyagokból készült
- szerintem jól néz ki
-nem szereti a hegymenetet de megbirkózik vele
-a belsőrész műanyag
-néhány száz kilóméter után a fogak kopni kezdenek
-gyorsan kopik a szín
-néha recseg-ropog
-a bal oldali fogazás kopik
Ha valaki arra használja amire kitalálták akkor sokáig hű társa lehet.Ezt nem arra találták ki, hogy őrült módjára ugrassunk vele,de még azt is elviseli. az alpokban lakom és elég sokat mászom a bringával.de így is sokáig bírta.igaz a végén már nagyon ropogott
-hobby kerékpározás
-laza xc
Amire én használom (túrázás) szerintem eléggé merev még oldal irányban is.
Ez sem tart örökké. Középrész nem túl tartós (csapágy), és a festés sem bírja túl sokáig, de ezutóbbi csak esztétikai probléma.
A tartósságával a pótalkatrészek árát is figyelembe véve nincs baj. A shimano HG53-al, most pedig a Sunrace Driven lánccal is egyaránt jól működik. 8200 km után a lánccal együtt a középső lánctányért is cserélni kellett (szinte csak ezen futott), de a pótalkatrészek olcsósága miatt ez nem egy probléma.
Ennél az integrált hajtóműnél egyedül a középrészt tartom gyenge pontnak (lásd még a Deore középrésznél leírt véleményemet).
Túrázásra termett nem pedig durvulásra.
szép, integrált, szépen forog, bírja dirtet, streetet, pedig rendesen használom. nagyon jó ár/érték arány
talán kicsit hosszú nekem a 175 ös kar, a 2006-os nem hollowtech ll (nem üreges)
xc, dirt, street
"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."
A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.
A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.
A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.
A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.