Shimano Deore hajtókar

91 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 37.000 Ft

Új Deore 1x12 FC-M6120 Boost integrált hajtókar eladó
23.000 Ft
új árához képest: -38%

Használt Shimano Deore eladó
32.000 Ft
új árához képest: -14%

Shimano Deore hajtókar
5.000 Ft
új árához képest: -86%

Használt Shimano Deore integrált hajtómű
26.000 Ft
új árához képest: -30%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



76-90 (91 vélemény)
Rendezés

Süle avatar
Süle
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, szebb mint a sima Deore. Eddig szerintem nem görbül, bár mondjuk még csak 2 verseny volt, meg 56 kg vagyok...
Hátrány
Lekopott picit a festék. Az octaklink hibálya sajnsos a recsegés, eddig egyszer kellett meghuzni, most jó, kiváncsi vagyok mennyi után kell még.. Sőt pedált cseréltem mert nem hittem h. a Octaklink recseg.
Tapasztalat
Jó cucc szerintem
Erre ajánlom
Szerintem simán jó versenyezni is, ha nagyon sok a pénzed azért egy integrált érdemes..
Szerinted hasznos?

jpm avatar
jpm
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
1 évig nem volt semmi baja.
Hátrány
1 év után kattogni kezdett. (Haveromnak ugyanez volt a probláméja, ugyanezzel a hajtómúvel.)
Tapasztalat
Hát szerintem egy rakás szar, habár a Bergusonban azt mondták, hogy nem szokták ilyen problémával visszavinni ezt a modellt. Az azért érdekes, hogy egy szintén boomer-es arc-nak ugyanez volt a problémája, lehet ebből nem kéne messzemenő következtetéseket levonni...
Erre ajánlom
CC, vagy bármi lightosabb, nem hiszem hogy bírná a zúzást
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lackó avatar
lackó
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
simano-ha valakinek előny
Hátrány
nem tom..... a festék az tényleg lekopik
Tapasztalat
én 85kg vagyok de eddig nem lazult le a nagytányérom pedig emelkedön felfelé kiálva is szoktam tekerni,lehet ,hogy kifogtam a legjobb db-ot :-)
Erre ajánlom
nem vagyok sportenber ,és így talán a hozzám hasonloknak ajánlanám
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ichneumon avatar
51 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Valóban nem nagy kunszt beletekerni a váltó terelőjébe, ámbátor ez még mindig a legjobb ár/teljesítmény arányú hajtómű véleményem szerint. Netán vétel előtt meg kéne szemlélni, hogy a gyártó milyen területre ajánlja, mert egy dh-s véleménye ez esetben nem mérvadó... Kajti dh: az octalinkes hajtómű négyszög profilja milyen?
Erre ajánlom
Cross countryra biztosan, keményebb területre csak pehelysúlyúaknak.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kajti avatar
Kajti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
???
Hátrány
Egyszerűen leírhatatlanul semmit nem bír,én spec dh-ra használtam(tudom hogy nem erre tervezték,de ez volt)szóval,ráálttam és meghajlot:)tekertem és leszekadtak a lánctányért tartó fülek.most egy vuelta deore keresztezés van fönn(jobb oldalon vuelta bal oldalon deore)és most zsír,de eléggé felment a pumpa amikor sima tekerés köszben széttört
Tapasztalat
télleg nem szabad vele durvulni,és csak könnyű cangásoknak,higgyetek nekem,tapasztalat
Erre ajánlom
cc
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Melvin avatar
Melvin
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Viszonylag olcso.Ha valaki nem állatkodik vele és karbantartja,akkor sokáig fogja birni.
Hátrány
Oldalirányban kissé hajlik.
Tapasztalat
A régi Altus-hoz képest sokkal jobb.Az uj LX képest nyenge.De ugye ennek igy is kell lennie:)
Erre ajánlom
Bárkinek aki turázgatni szeretne és viszonylag hétköznapi módon használja.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisz_88 avatar
Krisz_88
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Átlagosnál hosszabb 175mm-es hajtókar, octalink nekem hollowteches válozat vagyon bejön
Hátrány
A felső 44-es tányérba könnyő 8-ast rakni, de csak minimálisat, tovább nem igazán lehet győrni, mellesleg cserélhető.
Tapasztalat
Na, szóval Octalink miatt rohadt stabilan áll, hollowtech miatt rohadt merev darab, a felső tányér alu, cserélhető, ha nagyon nem tetszik akkor rápakolsz egy XT tányért és jó lesz. Precíz válás. A minoblokkja talán kicsir rövid, a vastag vázakból nemigazán lóg ki (a négyszöglető blokkra a régi hajtóművet jobban rátudtam rakni), bikára +kell húzni ha nem akarod hogy leessen, én a 113mm-es monoblokkal +vagyok elégedve.
Erre ajánlom
a városi száguldozástól cc, xc
Szerinted hasznos?

FreeRideFun avatar
FreeRideFun
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon könnyü!
Hátrány
Nem birja a srapát nekem kitört a pedálom (Bike+ platform) de semmi baja nem lett a pedálnak csak a karbol szakadt ki a menet!Ha már ennyiért árolják ne kopjon le róla a felirat meg a festék!Kb.:2-3hét és lekopott!!!
Tapasztalat
Egyszóval szar!Ha teheted vegyél inkább Truvativ-ot!!!Azok sokkal jobbak és persze abbol is van négyszögtengelyes!
Erre ajánlom
Hobby bringázásra esetleg kissebb ugratásokra de semmi képpen Dh/Fr-ra!!!mert ugy jársz mint én!CC-re tökéletesen alkalmas de akármit csinálsz vele le fog koni a festég meg a felirat!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

yala avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A legfelső tányér aluból van
Hátrány
Elég drága, nem nagyon ajánlott 80 kg feletti embereknek
Tapasztalat
Csak könnyebb emberkéknek érdemes használni nem egész 500 km után már sikerált tojást raknom bele, 1000km után már recsegett ropogott az egész. (lehetséges, hogy a monoblokkal is gond van, volt)
Erre ajánlom
Gyenge cc, túra
Szerinted hasznos?

Rolesz avatar
Rolesz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem tetszik,főleg a fekete,elég könnyü, octalink kialakítás
Hátrány
a középsö lánctányérba olyan mintha egy pici 8-ast tekertem volna bele, de az lhet hogy az ősrégi középcsapágyam miatt van
Tapasztalat
Jó a kinézet, de 80 kg felett xc versenyzésre szerintem nem lesz elég mert hamar 8-as lesz benne. Egy kicsit drága.
Erre ajánlom
xc-re főként, dh-ra szerintem biztos nem jó, cc-sek szeretni fogják:)
Szerinted hasznos?

Yeti22 avatar
Yeti22
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, octalink, hollowtech
Hátrány
3 honap utan a legnagyobb tányérba sikerult 8-ast hajtanom, igy most álva tekereskor beleer a kulso terelobe. Ez mar csak azert is szegyen mert a regi negyszogtengelyes Truvativ FiveD-vel ez nem sikerult.
Tapasztalat
Rohely de a regi negyszogtengelyes ko nehez Truvativ FiveD nem volt ilyen rugalmas. Az igazsaghoz hozzatarozik hogy 90kg vagyok, de az LX hajtokar erdekes modon kibirja haveromat aki 100 es nalam brutalisabban teker. Bar lehet hogy a saja csapagya a gond BB-ES50, esetleg LX csapagyal jobb (BB-ES70) . Ar/teljesitmeny szempontjbol az Lx jobbnak tunik
Erre ajánlom
Barkinek turazasra, hobbi Xc-re ha 70 kilo alatt vagy (vagy szokjal le az allvatekeresrol :(( )
Szerinted hasznos?

Misi avatar
Misi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Legolcsóbb üreges hajtókar. Nagyon merev. Nincs az a terhelés, amivel én (65 kg.) el tudnám hajlítani. Van benne anyag bőven. Ha nem Octalinkes olcsóbb.
Hátrány
Kikotyogósodik a lénctányér nagyobb terhelésnél, de szó nélkül kicsrélik.
Tapasztalat
Sajnos nem egy Race Face, de az ára sem az.
Erre ajánlom
Aki olcsón akar jót venni. Ha pedig egy év alatt szarrá megy kicserélik, és eladhatod, mint újat.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

misi avatar
misi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szuper merev egy ideig de később.....
Hátrány
a hajtókarról lelazult a csillag javíthatatlan , így évente drága
Tapasztalat
nem bizom a fogazott rögzítésbe és 1 év után nó garancia
Szerinted hasznos?

manki avatar
manki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
baromi erős, csak a felső lánctányér alu, ezért tovább bírja, jól vált
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Én egy régi Alivioról cseréltem le. Egyértelműen érezhető a változás. Baromi erős a cucc, pedig én 85kg vagyok. Nem tudom, hogy a Hollowtech v. az Octalink miatt, de baromi erős. Talán az Octalink inkább miatt. váltása tökéletes, a tányérok is szerintem tartósak lesznek, mert csak a felső alu.
Erre ajánlom
Hát nem triálra, mert az ütést nem bírja, de szerintem bármit kibír. XC-sek nagyon fogják szeretni!!!
Szerinted hasznos?

Zmac avatar
Zmac
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Erős, könnyű
Hátrány
Még nem tapasztaltam
Tapasztalat
A hagyományos, négyszögtengelyes Altus hajtóművet cseréltem erre, és megdöbbentett az azonnal érezhető javulás. A pedálra kifejtett erőből sokkal többet ad át a láncnak. Az itt megadottnál jóval olcsóbban 16e forintért vettem egy akcióban, így az ár/teljesítmény aránya sokkal jobb. Lehet hogy a DH-t nem bírja, de nem is arra használom.
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

76-90 (91 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:
  • FC-M6000-3
  • FC-M6000-2

 
fogszám:
  • 40-30-22 fog (FC-M6000-3)
  • 34-24 fog, 36-26 fog, 38-28 fog (FC-M6000-2)
  • 36-26 fog (FC-M6000-B2)

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
középső lánckerék anyaga:

Acél


 
belső lánctányér anyaga:

Acél


 
hátsó fokozatok:

10


 
további információk:
  • Hatékony erőátvitel »»HOLLOWTECH II hajtókar négykaros felépítéssel (70°) »»Kompozit lánctányér
  • Optimalizált áttétel tartomány és áttétel arányok Trail kerékpározáshoz
  • A zökkenőmentes váltási ritmus megőrzi a sebességet és a gyorsulást a nehezebb terepeken is
  • A kisebb lépésközű fogprofil zökkenőmentes váltást biztosít • Stabil váltóteljesítmény a felfüggesztés bármely állásában
  • Egytüskés szerkezet a stabilabb, megbízhatóbb váltásért
  • 3 mm-rel kitolt láncvonal változat választható (FC-M6000-B2)

 
színválaszték:

Fekete


 
középcsapágy:
  • SM-BB52
  • BB-MT500-PA

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-9 (9 kérdés)

Kérdések Statisztika
193 cm magassághoz kell a 180-as hajtókar ?
2 válasz
utolsó: 2017. márc.
Shimano Deore vagy Alivio(integrált)
14 válasz
utolsó: 2017. okt.
Shimano Deore FC-M590 vs FCM583 Shimano Deore LX
17 válasz
utolsó: 2016. feb.
Avid Elixir 1 / Avid Juicy 5 / '13-as Shimano DEORE (M615)?
4 válasz
utolsó: 2014. jan.
Shimano Deore FC-M532 Kona stinky-be megállná a helyét?
6 válasz
utolsó: 2013. júl.
Shimano Deore 2010 hajtókarra lehet tenni rockguardot?
1 válasz
utolsó: 2013. márc.
Shimano Deore középcsapágyát milyen szerszámmal lehet beszerelni?
2 válasz
utolsó: 2012. máj.
Lehet-e 9 sebességes hajtókart 10 sebességes rendszerrel használni
44 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Shimano Deore hajtókart érdemes-e megvenni?
32 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-9 (9 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore termékkel kapcsolatban: