-110 kilósan is toltam emelkedőn izomból, és kibírta.
-tempósabb haladást el lehet már vele érni
árához képest elfogadható minőség
-Viszonylag hamar belazul
Hamar kopik a festés róla
gyors pörgetésnél nem túl mereve
Cross trekking kerékpárra
-110 kilósan is toltam emelkedőn izomból, és kibírta.
-tempósabb haladást el lehet már vele érni
árához képest elfogadható minőség
-Viszonylag hamar belazul
Hamar kopik a festés róla
gyors pörgetésnél nem túl mereve
Cross trekking kerékpárra
12 000 km-t (1 évet) simán kibírt, még kb 4 000 - 5 000 km-t szeretnék vele lefutni!
Ebben a 12 000-ben volt minden, sok eső, aszfalt és földút, tehát sokáig volt vizes/sáros, télen is sokat volt a szabad ég alatt, szóval havat is kapott szépen, de összességében egyszerűen fantasztikus, csak ajánlani tudom!
Hátrányt nem tudok mondani.
Egy apró gondom volt vele, de saját hibámból. Kicsit túlnyomtam a váltómat és a lánc átugrott a 48-as (legfelső) tányéron, persze sikerült tekernem így majdnem egy teljes kört és a láncvédő rögtön leszakadt!
Túrázni járok minden felé, évi 10-12 000 km, bátran ajánlom kirándulni/túrázni annak, akinek nem jelent gondot a súly, nem mondanám brutálisan nehéznek, megszokja az ember.
Hátrány? Nem igazán tudok rá olyat mondani. A legolcsóbb 3 tányéros hajtómű a shimanotól ami ráadásképp tartós is.
Maximum grammhuszároknak lehet problémás mert súlyosabb mint egy alu tányéros hajtómű.
Az hogy bontható legyen azt feleslegesnek tartom.
Én 48-38-28-as példányt használtam évekig,pontosabban 3 évig. Közel 10000km-t elfut persze nem egy lánccal. Ha 2-3000 kilométerenként cseréled akkor meghálálja.
3 féle színben elérhető:fekete,matt ezüst és polir alu karos változatban.
Városi használat,túra
alu hajtókarok,
jó minőségű, vastag láncvédő.
Én sajnos csak a legnagyobb fogszámú keréksorát használom, mert direkt nincs első váltóm. Úgyhogy ebből adódik, hogy az alsó két fogsor nem levehető, ami hátrány, mert felesleges plussz súlyt jelent.
Tudom, hogy ennél 2-3 szor drágábban lehet kapni olyan hajtóművet, aminek csak egy fogsora van, de én nem értem, hogy miért ne lehetne elfogadható áron megcsinálni egy ilyen hajtóművet, hogy utólag le lehessen szerelni? ...vagy még jobb lenne, ha egyáltalán nem is legyen rajta!
Gyakorlatilag ez az a minőség-ár kategória, ami még belefér a józan ész határaiba.
FC-M171
ezüst
"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."
A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.
A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.
A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.
A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.