-Oktalink hajtás rendszer,
-merevebb a 4szögnél,
-erős fogak, tányérok,
-van trekking és mtb felhasználásra is,
-finomabb, gyorsabb váltás,
-szépen kidolgozott alu hajtókar a megszokott ezüst vagy fekete színben,
-cserélhető tányérok,
-leszedhető láncvédő.
-Újonnan kérdéses, hogy ezt választom vagy az integráltat...
Egy jól bejáratot, ledobott hajtást vettem, köszönöm még egyszer Atis08! :)
A lényeg; rövid használat alatt látszik a 2 rendszer (négyszög tengely vs. oktalink) közti különbség, és erre még rátesz ez a hajtókar, érezhetően merevebb (akár oldalra is) ez a fajta rendszer, és ezzel együtt ez az Alivio hajtókar is; gyorsításoknál kilő, keményen érződik az egész pozitívuma. Én a FC-M431eset használom, 48-36-26 acél tányérokkal. Ha jól emlékszem már Atis is használtan vette perelli mestertől, és kb. egy évre rá most én vettem át, ehhez képest szinte kopás mentesek a tányérok(!). Mivel szerelhetők, így cserélhetők s jobban/könnyebben tisztíthatóak. Váltást könnyítő hyperdrive rendszernek köszönhetően finomabb, gyorsabb a váltás, érezhetően. A hajtókar "hollowtech" üreges, mely könnyebb de merevebb, ezáltal jobban gyorsítható. A leszedhető láncvédő jól jöhet a városi használatban, de ha valakinek nem tetszik, akkor le tudja kapni róla..,
7500Ft-ért megérte szerintem, de újonnan (duplájáért) már elgondolkodnék, hogy mi lenne ha integráltat vennék... de mondjuk én feleslegesnek tartom, nem profi szinten tolom, csak a magam örömére.
Eggyel magasabb szintre lépésre, illetve élmény tekerésre meg lehet neki adni is rendesen...