- Merev és olcsó hajtókar(valamilyen szérián kívűli deore és alivio között)
- árkategóriájában negész jó
- Ebben az árkategóriában nem várható, hogy patentpedállal használják, szóval a shimano felirat 50 km után szépen elkezd kopni(leragasztottam és már patentpedállal használom)
- Nehéz(nem integrált tengelyes és alsó 2 acél lánckerék)
- Felső lánctányér alu, de nem túl jó minőségű
Kb. 450 km van már benne és szépen fut, elég merev is, de a nagytányér miatt, meg a súly miatt inkább csak hobbi nem mindennapos tekerésre ajánlanám. Hangokról meg tartósságról később tudok majd írni, de a nagytányér nem tűnik jó minőségűnek és nem is tűnik erősnek(nem lenne jó vele felakadni). 175-ös karhossz 44-es tányér szerintem aszfaltra kevés, montiba éppen elég, de a kis fokozatokat az alsó fokozatokat alig használom. Súly miatt se versenycucc, de szerintem tartósságban se fogja elérni mondjuk az slx-ét. 6e forintal lenne dágább a deore, ami integrált tengelyes és szinte ugyan az, viszont erősebb az alivio-nál(és nehezebb tönkretenni,mint egy integrált tengelyeset).
Update: Lánctányér csavarok valami botrányosan ratyin járnak benne, de továbbra sincs panasz. Lánctányérnak is van egy fura kopása meg minősége sincs sehol egy felső kategóriás lánctányérhoz, de ha valaki normális áron hozzá tud jutni, egy integrált tengelyeshez képest, akkor nem rossz választás szerintem.
xc, túra, hobbi tekerés...