- erős, nem sajnálták belőle az anyagot
- acél tányérok, amik igen tartósak
- a felületkezelés igen meggyőző, fél év használat után sem kopott a hajtókar festése!
Esetleg a tömege (érzetre nehéz, mérni nem mértem), de cserébe masszív.
A szokásos "menjünk az arany középúton" miatt vettem ezt a hajtókart középcsapággyal együtt. Bontott bringából származik, így akár újnak is mondható (volt, amíg hozzám nem került). 13e Ft volt középcsapággyal tokkal-vonóval együtt. Egész szezonban nyüstöltem, a festés tartóssága nem izgatott (tekerés közben úgysem nézem...), viszont meglepő, hogy nem kopik, még csak le se mattult. A tányérok erősek a lánc szépen szalad rajta, könnyen és gyorsan ugrik le-fel a lánc. Kisebb terhelésnél is megbirkózik a váltással. Erőteljes igénybevételnél sem érzeni, hogy "nyúlik", masszív hajtókar. Akik méricskélik az alkatrészek tömegét, nekik rossz hír, hogy nehéz, viszont számomra a tartósság és a megbízhatóság fontosabb, amit be is bizonyított. Kinézete nem nyújt vizuális orgazmust, visszafogott és tetszetős alkatrész. Nem egy SLX hajtómű, de a kemény emelkedőket is le lehet vele győzni, amitől több bizonyíték nemigen kell (gondolom én).
Ha nincs pénzed integrált hajtásra, de szeretnél 9-es rendszerhez egy tartós és árához mérten merev hajtásra, akkor ideális választás.
