Shimano Ultegra hajtókar

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 82.000 Ft

Shimano Ultegra 6600 FC hajtás
25.000 Ft
új árához képest: -70%

Használt Shimano Ultegra eladó
40.000 Ft
új árához képest: -51%

Shimano Ultegra FC-R8100 175mm hajtómű eladó
85.000 Ft
új árához képest: 4%

Használt Shimano Ultegra 2x9 sebesség
19.900 Ft
új árához képest: -76%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Merev ez, de nagyon, egyszerűen nincs elpazarolt pedálcsapás, minden egyes nanométer, amit csapsz a lábaddal, többszörös előrehaladást vált ki a bicódból az aszfalton. Igazi "büdzsékar" az Ultegra, hajtod, és szinte repít, nem pazarol. A tányérokat párezer km-en használtam eddig csupán, de nagyon szép állapotban vannak még, igazi klasszikusok még a 6403-as tricolor szériából. Két lánctányérral használom, 53-as a nagyobb, a kisebb asszem 39-es, előbbi síkon, kisebb emelkedőkön, utóbbi hegymászásra tökély, a láncot elkapja még terhelés alatt is,és nem engedi el, Te pedig csak mész és mész és mászol-repülsz.

Nyolcvan kiló fölött vagyok, de ha kiállva, a kormányt tépve, szinte idióta hülyegyerek módjára tekerek, mint aki most ül életében először bicón, akkor se érzem, hogy bármi gond lenne a hajtókarral-középrésszel. Kőmerev, nagyszerű, és kibaszott jól néz ki rajta a tricolor három koczkája és a haccázas.

Hátrány

Régi, és nyomot hagyott rajta a czipellőm a használat során, cserébe jó és nem karczolódik.

Tapasztalat

Korábban tapasztalatom nem volt, csak a nyilacskás százötössel, az se volt rossz. Meg hajtottam még pár low-end országútit, (csepel avenue, touring) francia túragépeket, s bármelyhez hasonlítom....

 

Na, a lényeg egyszerű, nagyon jó állapotában került a talpamhoz a hajtókar, az egész bicó, és mikor igazán odataposok neki, pörgetve, kitekerve az utolsó szalmaszálat is a lelkemből, akkor is úgy érzem,hogy a kar tudna még több energiát átadni a láncnak-keréknek. Egyszerűen hiába nem tartom magam pudingnak, de egy ilyen karból mindig lehet kivenni még tartalékot. Nagyon szép, nagyon dekoratív, és kiváló. Elnézést egyébként,hogy még egy ősi modellévből valóról írtam ezeket a sorokat, de annyira jó állapotban került ide ez a Shimano hajtókar, és olyan kiválóan megy, hogy röhögve ráver sok mai dologra is... Bezabeza.. 

Erre ajánlom

Országútizni, tekerni, repülni, mászni, csavarni, forogni, pörögni. Meg gyönyörködni benne (640x szériák.. nomeg a régi arabeszk)

Ennyiért vettem
Bicón találtam
Csatolt képek
Shimano Ultegra hajtókar
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

FC-R8000


 
fogszám:
  • 53-39
  • 52-36
  • 50-34
  • 46-36

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:

11


 
további információk:
  • A hatékony erőátvitelre optimalizált könnyű hajtókarkialakítás »»Minimális tömeg, változatlan szilárdsággal
  • HOLLOWTECH II
  • Személyre szabott váltásteljesítmény a különféle fogszám-variációk révén
  • Újratervezett FC a váz kompatibilitásának növelése érdekében »»A szélesebb áttételemelés növeli a távolságot a lánc és a vezetőfog között, ami kompatibilissé teszi 135

tömeg:
  • 691 g (FC-6800, 53-39 fog, középcsapágy nélkül)
  • 684 g (FC-6800, 52-36 fog, középcsapágy nélkül)
  • 676 g (FC-6800, 50-34 fog, középcsapágy nélkül)
  • 671 g (FC-6800, 46-36 fog, középcsapágy nélkül)

 
színválaszték:

Fekete


 
középcsapágy:
  • SM-BBR60
  • SM-BB72-41B

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Ultegra
1 válasz
utolsó: 2018. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Ultegra termékkel kapcsolatban: