Merev ez, de nagyon, egyszerűen nincs elpazarolt pedálcsapás, minden egyes nanométer, amit csapsz a lábaddal, többszörös előrehaladást vált ki a bicódból az aszfalton. Igazi "büdzsékar" az Ultegra, hajtod, és szinte repít, nem pazarol. A tányérokat párezer km-en használtam eddig csupán, de nagyon szép állapotban vannak még, igazi klasszikusok még a 6403-as tricolor szériából. Két lánctányérral használom, 53-as a nagyobb, a kisebb asszem 39-es, előbbi síkon, kisebb emelkedőkön, utóbbi hegymászásra tökély, a láncot elkapja még terhelés alatt is,és nem engedi el, Te pedig csak mész és mész és mászol-repülsz.
Nyolcvan kiló fölött vagyok, de ha kiállva, a kormányt tépve, szinte idióta hülyegyerek módjára tekerek, mint aki most ül életében először bicón, akkor se érzem, hogy bármi gond lenne a hajtókarral-középrésszel. Kőmerev, nagyszerű, és kibaszott jól néz ki rajta a tricolor három koczkája és a haccázas.
Régi, és nyomot hagyott rajta a czipellőm a használat során, cserébe jó és nem karczolódik.
Korábban tapasztalatom nem volt, csak a nyilacskás százötössel, az se volt rossz. Meg hajtottam még pár low-end országútit, (csepel avenue, touring) francia túragépeket, s bármelyhez hasonlítom....
Na, a lényeg egyszerű, nagyon jó állapotában került a talpamhoz a hajtókar, az egész bicó, és mikor igazán odataposok neki, pörgetve, kitekerve az utolsó szalmaszálat is a lelkemből, akkor is úgy érzem,hogy a kar tudna még több energiát átadni a láncnak-keréknek. Egyszerűen hiába nem tartom magam pudingnak, de egy ilyen karból mindig lehet kivenni még tartalékot. Nagyon szép, nagyon dekoratív, és kiváló. Elnézést egyébként,hogy még egy ősi modellévből valóról írtam ezeket a sorokat, de annyira jó állapotban került ide ez a Shimano hajtókar, és olyan kiválóan megy, hogy röhögve ráver sok mai dologra is... Bezabeza..
Országútizni, tekerni, repülni, mászni, csavarni, forogni, pörögni. Meg gyönyörködni benne (640x szériák.. nomeg a régi arabeszk)