Sram Apex hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 36.095 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

balmesz001 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Jó ár/érték arány

-Könnyű

-Nagyon merev

-Könnyen veszi fel a lánc

-Nem különösebben szép a festés, de tartós, nem kopik, csak karcolódik

-Halk a váltás

-Középrész nagyon finoman gördül bejáratás nélkül is, zárt

-Nem feltűnő, szinte elveszik a bicón

Hátrány

-Kicsit unalmas a megjelenése

Tapasztalat

Eredetileg egy FSA MegaExo járt a bicómhoz, de minimális ráfizetéssel lecserélték egy SRAM Apex-re. Ami rögtön feltűnt, hogy a váltás mennyivel finomabb és halkabb.

Erre ajánlom

Mindenre.

Ennyiért vettem
120EUR
Csatolt képek
Sram Apex  2015 hajtókar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 46/36
  • 50/34
  • 53/39

 
hajtókar hossz:
  • 165 mm
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm
  • 180 mm

 
tengelytípus:

GXP


 
hajtókar anyaga:

AL-7075-T6 alumínium


tömeg:

890 g (középcsapággyal)


 
színválaszték:

Fényes fekete-fehér


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Apex termékkel kapcsolatban: