Sram Force hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 85.895 Ft - 107.695 Ft

Használt Sram Force eladó
28.000 Ft
új árához képest: -74%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

faktum1 avatar
45 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Minden irányban brutál merev, még alattam is(100kg) ha valami akkor inkább a váz hajlik.

-Tányérok tartósnak tűnnek, majd az idő megmondja.

- Váltás 8-as láncal nem épp gyors de ritkán váltok le.

-A gyári középrész GXP ami jó minőségű.

-Festés tartósnak tűnik, bár egyszer hozzákoppant egy betonszegélyhez és egy picike részen lepattant.

-Nagyon könnyű, carbon hajtókarok.

-Szééép.

Hátrány

-Drága.

-A középrész szerelése egy agyrém. A szerelési útmutató félrevezet.

 

Tapasztalat

Új Bringáról bontva vettem kevesebb mint féláron. Nem is értem minek cserél le valaki egy ilyen jó cuccot. Mindegy...nekem megérte. Sok súlyt spórol aki megveszi. A beszerelése egy agyrém, mivel a mellékelt útmutató szerint a hézagolókat be kell raknom. Nem így volt és így a jobb oldali csapágyat cserélnem kellett mert túlhúztam. Szerencsére olyat lehet kapni pár száz forintért bárhol. a bal oldali már necces. A lánctányércsavarokat pirosra cserélve még szebben muatat, régebbi acélvázakra is ajánlom mert nem kirívóan modern...nem egy sonkaszeletelő.

Lesz update pár ezres után.

Erre ajánlom

Megvenni féláron, beszerelni és hajtani ezerrel.

Ennyiért vettem
45000
Mért tömeg
659 g
Csatolt képek
Sram Force  2013 hajtókar
Sram Force  2013 hajtókar
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 46/36
  • 50/34
  • 53/39

 
hajtókar hossz:
  • 165 mm
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm
  • 177,5 mm

 
tengelytípus:
  • GXP
  • BB30 Integrált tengelyes

 
hajtókar anyaga:

Karbon-aluminium


 
további információk:
  • Kompatibilitás: Sram Red 22, Sram Force 22 Yaw™ első váltó, Sram Red 22, PC1170 láncok
  • X GlideR™

tömeg:
  • 714,8 g (GXP 172,5mm 53x39 középcsapágy nélkül)
  • 697,4 g (BB30 172,5mm 53x39 középcsapágy nélkül)

 
színválaszték:

fekete


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Force termékkel kapcsolatban: