Sram S650 hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 17.750 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Koromturbo avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Szubjektív indokaim:
  • Szép
  • Olcsó
  • Tartós
  • Nekem megfelelő fogkiosztás a Sram S650 (28/38/48)
Hátrány
  • Lehetne mindhárom lánctányér fekete, esztétikailag jobban mutatna...
Tapasztalat

A KTM gyáriját cseréltem le erre a S650 -re mert nagyobb lánctányérokra és hosszabb hajtókarra vágytam. Az eredeti 24/34/42 volt  és 170mm-es hajtókar. Most 175mm és 28/38/48. Nekem ez a csere bejött... Power Spline nevezetű bordástengelyes a S650, ami elvileg a Shimano octalinkjének (Nem kompatibilis de kb. ugyanaz) felel meg.  Hajtás irányban nem érzek nyúlást, oldalirányban minimális és az is csak akkor ha a 100 kilómmal durván ugrálok rajta. Lehet, hogy itt már az egész bringa nyeklik? :). Kb. 2-3000 Km lehet benne de jelentős kopást nem látni a lánctányérokon. Shimano HG40 lánccal használom, váltás nekem megfelel. Tartós darabnak tűnik, ezért átlagos felhasználóknak nyugodtan merem ajánlani. Hajtókarok nálam nem kopnak. Lehet, hogy az én lábam földönkívüli de nekem mindíg van 1-1,5 cm távolság tekerés közben a lábam és a hajtókar között. Ha csiszatolod akkor biztos fog kopni ez is, én vigyázok a cuccaimra...

Erre ajánlom

Bármire, kivéve a extra vagány dolgokat. Én közlekedem vele és jó.

Ennyiért vettem
16000
Csatolt képek
Sram S650  2012 hajtókar
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

28/38/48


 
hajtókar hossz:

175 mm


 
tengelytípus:
  • Power Spline
  • négyszögtengely

 
külső lánctányér anyaga:

Cserélhető, hőkezelt acél


 
középső lánckerék anyaga:

Cserélhető, hőkezelt acél


 
belső lánctányér anyaga:

Cserélhető, hőkezelt acél


 
színválaszték:

fekete


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram S650 termékkel kapcsolatban: