Suntour XCC-T208 hajtókar

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




Nemfoglalt avatar
72 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Árához képest elég jól teljesít a Suntour XCC-T208, bár ez a darab gyárilag rajta volt a bringán.

1200km van benne, eddig tartós, kopásnak nyoma sincs (durva lenne, ha ennyi után kopna ...)

Váltás könnyű, KMC, Shimano és Sram lánccal is. Festés nem kopik.

Hátrány

Eddig még semmi.

Erre ajánlom

Semmi durvulás, aszfalt, város, túrázás, könnyű terep.

Ennyiért vettem
Gyári tartozék volt
Csatolt képek
Suntour XCC-T208  2011 hajtókar
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

XCC-T208


 
fogszám:

48-38-28T


 
hajtókar hossz:

170 mm


 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
hajtókar anyaga:

Acél


 
külső lánctányér anyaga:

Acél


 
középső lánckerék anyaga:

Acél


 
belső lánctányér anyaga:

Acél


 
hátsó fokozatok:

7/8


 
további információk:
  • Ajánlott tengelyhossz: 122,5 mm
  • Láncvédő

 
színválaszték:

Fekete


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCC-T208 termékkel kapcsolatban: