Tracer Maxima hajtókar

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 14.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

halfpig avatar
halfpig
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
bivalyerős
Hátrány
négyszögtengely :(
Tapasztalat
hát,amikor 1 év után rájöttem hogy miféle hajtókar került a gépre kicsit elakadt a lélegzetem,kb fel ennyire gondoltam az árát...triálhoz használtam,amit gond nélkül viselt,majd kapott egy kis hegyet is...aztán jött az isis és a csere,most firex van...ha érdekel vkit a maxima,minimális sérüléssel eladó:)
Erre ajánlom
bármire
Szerinted hasznos?

happyzso avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
merev, bontható, jól néz ki,olcsó
Hátrány
négyszögtengelyes
Tapasztalat
szerintem nagyon szép darab, jól néz ki a széles szögletesre kialakított kar, szépek a gyári lánctányérok, és könnyűnek tűnnek. nem használtam még őket (majd most fogom), mert edig dupla lánctányérral (42-28) mentem, ehhez mérten kapott rendesen a hajtókar, de kifogástalanul bírta.
Erre ajánlom
XC, túra
Szerinted hasznos?

EgyArc avatar
EgyArc
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Merev, mint a beton. Csúcsminőségű lánctányérok. A négyszögtengelyes hajtókarok közül az egyik legjobb. Nagyon jó vásár!
Hátrány
A váltáskönnyítést kicsit eltúlozták... Így egy jó lánccal és megfelelő elsőváltóval kisangyal az egész szerkezet. Viszont szarabb láncokkal (Alivio és lefelé) a középsőtányéron előfordulhat, hogy megugrik a műsor, ami elég kellemetlen lehet felfelé menet... Szerintem jóval nehezebb, mint a gyári specifikációban megadottak. Összesen egyféle kivitelben lehet kapni (44/32/22 fogszámok, 175mm-es karhossz).
Tapasztalat
A bringámon gyárilag Tracer hajtókar jött, de valami rettenetesen kaki minőségű. Ez ahhoz képest valami hihetetlen, hogy mennyivel jobb! Iszonyatosan merev mind hajtás-, mind keresztirányban, a hajtókar nagyon szépen kovácsolt, a nagy- és középtányérok CNC-zettek, a kicsi a boltos állítása szerint szintén CNC, szerintem csak kovácsolt, de hogy 7075-ös alu, az tuti. Iszonyú jó vele tekerni, ugyanaz a ropogós érzés, amit az ember egy 30 rugós hajtóműnél tapasztal. Kiemelkedően strapabírő, én is elég nagyra nőttem (90kg), egyméteres pottyantásokat lépten-nyomon, nagyobbakat olykor-olykor megejtek, eddig semmi baj nem volt vele (monoblokkokkal annál inkább). Ami komoly hátrány vele kapcsolatban, hogy négyszögtengelyes monoblokkot nem igazán gyártanak gyúrósabb kivitelben, így állandóan monoblokkot kell cserélnem. Egyébként tényleg nagyon ott van, a másik gépemen Truvativ Holzfeller Triple van, és merevségben nem lehet megkülönböztetni a két hajtókart. Hogy a műszer kimutatja (ld. Truva honlap), az engem nem érdekel, érzésre nem lehet megmondani. Eddig kb. 7000 km-t ment, de semmilyen kifáradásra utaló jel nem tapasztalható rajta. Az elmondottak ellenére 14.000 forintért hazavihető a szerkezet. A másik négyszögtengelyes, ami nekem tetszett az a FireX, de azt nem merném nagyon kínozni, illetve az RPM, de azon meg acél tányérok vannak hasonló árfekvésben.
Erre ajánlom
Nagyobb darab XC-seknek, de vadabb dolgokat is gond nélkül elvisel.
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés