- merev hajtókar, szép tömb aluból
- 25.000 km-t és 3 garnitúra láncot éltek túl a tányérok. A 22 fogasat kevesebbet használtam, a középtányér hegyesre kopott, és a nagytányér sem bírna el egy új láncot már ezek után
- 8 fokozatra való lánccal nem megfelelő vázra való első váltóval is be lehet állítani a folyamatos váltásra.
- nekem nem csavarodott, főleg nem tört el, törötten egyet sem láttam
- a festés az élesebb széleken kopott csak meg, nadrág/cipő nem koptatja. Rajta van a sértetlen tájékoztató matrica is PowerSpline tengelyről
- PowerSpline tengely, de csak azért hátrány, mert ez a rendszer sajnos nem terjedt el
- sokkal komolyabb baj, hogy a gyári lánctányércsavarok kilazultak és elvesztek belőle, pedig mindkét oldalukon imbuszosak voltak, ami nagyban megkönnyítette a karbantartást
- modell év: 2006
- annyira elégedett vagyok ezzel a hajtókarral, hogy mikor elkoptak a lánctányérok, inkább vettem bele újakat (a cserélhetőség jegyében). Sajnos a nagytányért csak angliából tudtam beszerezni, itthon nem kapható. A középtányér acél helyett alu lett
- acél tengelyes pedál sosem rohadt bele
- sportra is ajánlom, de messze nem verseny célúra. Edző brigára jó választás, vagy hobbi tekerésre is.
- meggyőződtem róla, hogy időt álló darab