több mint egy éve
Endre
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2004,
kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Még csak egy hete raktam fel, de máris érződik az előny a négyszögesekhez képest úgy hajtás-, mint csavaró írányú merevségben. Triplák között több, mint versenyképes súly, a 725gr még acél kistányérral van, ezt alura cserélve további súlycsökkentés érhető el. A váltáskönnyítő szemek szépen végzik a dolgukat. Szerintem szép darab polír színben fekete nagytányérral, de létezik ennek az inverze is.
Hátrány
Mocsok nehéz (volt) monoblokkot szerezni hozzá. Mostmár több forgalmazónál (Acor, Bike+) megjelentek a 118 széles ISIS monoblokkok, de eddig ezek csak DH kivitelben léteztek. Ha hozzá méltó monoblokkot akarsz, most is külföldről kell rendelni, mert a jó súly elvész a tonnás középrészen. Olasz menetes vászhoz eszedbe se jusson megvenni, mert az életben nem találsz hozzá középrészt... Már akkor sem lehetett kapni, amikor futó modell volt, most aztán pláne nem tudom honnan lehetne szerezni...
Tapasztalat
Sok helyen emlegetik az Ultegrával egy lapon. A Cannondale is pakolászta egy időben az Ultegrás gépeire a dupla verzióját. Másutt azt írják, hogy a lánc hajlamos beszorulni a közép- és kistányér közé. Ezt eddig nem tapasztaltam. Igaz, 9 sebességes, 6.5mm-es csapszélességű lánccal használom, lehet hogy egy 10-es rendszernél már akadnak problémák. Majd még írok, ha benne lesz 2-3000km.
Erre ajánlom
Országútizni olyan csirkéknek, mint én, akik nem bírják a hegyet harmadik tányér nélkül.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?
