Truvativ Five D hajtókar

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 9.800 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-15 (26 vélemény)
Rendezés

petertx200 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Régóta hajtom, rosszat nem tudok mondani róla. Több ezer km van már a hajtóműben amit én tapasztaltam,a legtöbb hajtóműnek a pedál menetes része,könnyen kiszakad mivel alumíniumból van.Ennéla típusnál,nem tapasztaltam ilyet.A váltó profin működik,akkor semmi gond vele.

Hátrány

Hátránya nincs!

Erre ajánlom

Trekking,MTB 

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani22d avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Cserélhető lánctányér, "márkás" jobb mint egy no name valami vagy egy postás bringáról leszedett hajtás...

Hátrány

Alsó lánctányér ledobja a láncot a középső elgörbűl (fingom sincs hogyan)

Tapasztalat

Nos xcre ajánlotta a cég de szerintem jobb a merevebb néha  patkákat nyugodtan át ugrathatod nem nyekken meg. 

Erre ajánlom

tekerésre

Ennyiért vettem
bringához volt
Csatolt képek
Truvativ Five D hajtókar
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Doki-HUN1978 avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Jó ár/érték arány.

-Viszonylag gyors, hangtalan váltásokat lehet elérni a segítségével

-Kellően merev, jó anyagminőségű

-Kategóriájában ez egyik legjobb vétel

Hátrány

- A kis tányér néha ledobja a láncot

 

Tapasztalat

Több mint egy éve használom, viszonylag megbízhatóan működik., meg vagyok vele elégedve.

Miután kipróbáltam egy integrált  hajtást , azután éreztem a Truative Five-D -on, hogy enyhén "nyúlik", kevésbé merev.

Erdetileg el akartam koptatni a rendszert és venni egy integrált hajtást, de a kerékpár szerelőm dícsérte ezt a hajtást, ezért még vettem hozzá egy fogaskoszorút meg láncot.

Még nyúzom egy szezont...

 

Erre ajánlom

XC-re, túrázásra.

Versenyzésre már komolyabbat.

Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
Truvativ Five D  2009 hajtókar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rolindeus avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Kezdjem azzal, hogy megvagyok vele elégedve az elején féltem hogy nem fogja birni de tartós egy darab

-Nem hajlik,nem törik a Truvativ Five D

-Én 3 hónapja használom és a cipötöl nem nagyon kopik

Hátrány

-Eséseknél könnyen kopik

-Kicsi lánctányérnál hamar veti le a láncot

-A Rockringnél egy esésnél szinte teljesen lejött a festék (a hajtókarnak semmi baja pár karcoláson kívül)

 

Tapasztalat

Szerintem nagyon jó kis hajtás.Nem is olyan drága.Ha van pénzed nyugodtan mehet a kosárba

Erre ajánlom

Dirt,Street,Freeride DH-ra nem nagyon mert oda legalább egy Hussefelt kell

Ennyiért vettem
Bringában volt
Szerinted hasznos?

hegygyilkos avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Nagyon merev és viszonylag könnyű hajtómű.

-Váltást szinte észre sem lehet venni, Sram X-Gen első váltóval, Sram pg-950 es lánccal.

-Nekem nagyon megfelelt, nem csavardott, nem volt eddig még vele semmi gond.

 

Hátrány

-A cipő koptatja a festést nekm máf eléggé lekopott,de ami meglepő csak a jobb oldali részén.

Tapasztalat

Én XC-re használom nagyon szeretem, ajánlom mindenkinek, aki nem akar drágán hajtóművet venni.Ebbe az a jó hogy olcsó de jó.

Erre ajánlom

Inkább XC, Trekking

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gose avatar
Gose
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Tapasztalat
Jól van na, elírtam amúgyis én trial-ozok szóval elég annyit értenem ezekhez a nagy duplaválas 20at mozgó dögökhöh h "húúú de jól néz ki!".:D régebben mikor még nem tudtam mit szeretnék igazán csinálni az volt a kedvenc telóm (áránál fogva vágyálom) szóval én sem toom miért írtam manitounak, erre még lehet mondani h m-m rockS.-al aranyosabb lett volna :D
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hema avatar
hema
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Tapasztalat
háhá :D :DDDDD XDDDD lol,az NEM Manitou 888 hanem MARZOCCHI 888 :DDDlol bocs de kurva jot röhögtem na szal aba viszont igazat adok h ez kurvara nem TRIALra meg NEM is FR/DH hajtokar:D aki arra használja az nagyon hülye CC-XCre lehet h jo csak nemtudom h mien:) de azert mennek a répák
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gose avatar
Gose
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Hátrány
négyzettengej
Tapasztalat
Emberek! Szerintem ettöl a f.r.-os sráctól senki ne vegyen bringát mert az 1. ugrásba belehal. Ha komolyan gondolod hogy egy ilyen kicsi könnyű és négyzettengejes hajtóművel f.r.-ozni lehet akkor te nem tudod mi az a f.r.! A másik: trialra??? Ti teljesen megőrültetek! 1 hét alatt úgy tönkretenném ezt trialra, h a gyártó sem ismerne rá pedig én nem nyomom olyan komolyan. Hasonlítsátok már össze ezt a truva h. trials-ával!!!! ekkora baromságokat összezagyválni... F.R.-arc: nem véletlenül egy mali boában használod ezt f.r.ra egy manitou 888-assal elöl? Mert ez a párosítás hasonlóan észszerű mint a truva five D + F.R.!
Erre ajánlom
xc, cc ráadásul könnyű embereknek aki meg trialra ajánlja az meg megérdemelné h 2-3m szintet ugorjon vele
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pepe avatar
pepe
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
hát egy kicsit jól néz ki
Hátrány
a pedál menete mind a két oldalon szétment.. meg a hajtókar lehúzós menet is mind a két oldalom szóval szerintem egy nagy rakat szar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tapasztalat
most egy bmx hajtókarom van és az a jó semmi nem megy tönkre nem recseg..stb
Erre ajánlom
hogy mire ajánlanám??hmmm talán a tobozban haggya benne!!!!!!!!!! mert tuti tönkremegy
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andris avatar
Andris
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát az hogy truva az mindenképpen:) Amúgy meg a szokásos, könnyű és csini, a váltásokat nagyon könnyen veszik a lánctányérok...
Hátrány
Hát nem tom, már egy ideje kattanások jönnek elő időnként, de valszeg a középső agy lesz a felelős...
Tapasztalat
Ilyen áron nagyon jó, mert az FSA-nál olcsóbb, még az jöhetne szóba, shimano hajtóművet ne vegyetek, csak ilyet:)
Erre ajánlom
CC
Szerinted hasznos?

valaki avatar
valaki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Semmi különleges nagyon jó
Hátrány
Lejön róla a festék, felszakítja a gatyámat(ha hoszzú)
Tapasztalat
jó cucc
Erre ajánlom
Aki városban nyomul vele
Szerinted hasznos?

megintén mfa avatar
megintén mfa
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
truvativ
Hátrány
recsegett majd kotyogott majd teljesen leesett nem lehet megcsinálni
Tapasztalat
elmontammmá bazzeg törlöm az előző hozzászólásomat!
Erre ajánlom
bicikliseknek biciklizésre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gáll Gábor avatar
Gáll Gábor
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Viszonylag könyű
Hátrány
úgy ahogy dörtölök nem jó mert a bal oldala el törött!
Tapasztalat
az árát lehet hogy meg éri de a minősége nem az igazi!
Erre ajánlom
tényleg csak XC-re
Szerinted hasznos?

mfa avatar
mfa
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jól néz ki jó az egész olcsó
Hátrány
nincsen nagyon néha lötyög
Tapasztalat
már elmontam!
Erre ajánlom
xc lightosan
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Richey Schley avatar
Richey Schley
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Tehát nekem az ISIS drives verzió van.Ezt tisztázzuk. Előny,hát szerintem egész csini,igaz egy rock ringgel lenne az igazi de maga a láb szép.
Hátrány
Az hogy nem Race Face,
Tapasztalat
Összességében jó áron jó cucc.Kezdő->haladó bicósok,akik 70 kiló alatt vannak,azok bármire használhatják. Még egy jótanács a 4szög es változathoz:Szerelésnél,amikor elsőre rakjátok össze húzzátok rá a monoblokkra rendesen mert ki fog lazulni,elkopik és mehet a tescoba...Ha először rátéped akkor nincs az az isten,hogy az elkezdjen lötyögni.
Erre ajánlom
60 kiló körülig szerintem mindent bír,legalábbis az ISISes.De tudtommal egy 9ezres hajtókart nem DHra terveznek,bár lehet,hogy tévedek.
Szerinted hasznos?

1-15 (26 vélemény)
Rendezés
Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.