- elég merev ez a hajtókar
- a gyári tányér is elég erős minden irányba
-a cipő nem nagyon koptatja a festést
- könnyen le fel szerelhető
- extreme felhasználást is bírja
- még nem láttam törni egyet sem
- egy kicsit drága
- más hátránya nincs neki
- elég merev ez a hajtókar
- a gyári tányér is elég erős minden irányba
-a cipő nem nagyon koptatja a festést
- könnyen le fel szerelhető
- extreme felhasználást is bírja
- még nem láttam törni egyet sem
- egy kicsit drága
- más hátránya nincs neki
-használtan viszonylag olcsó
-megbízható, nekem elég merev volt, nem csavarodott (60kg)
-jó ár/érték arány
nem tapasztaltam, talán kicsit nehéz
Szerintem ez egy jó kis hajtókar, nekem 2db is volt, mindkettővel elégedett voltam. Néha szét kell szedni, és meg kell tisztítani. Hobbiszintű downhillre, dirtre egyaránt alkalmas.
Hobbiszintű: downhill, dirt street, amit akarsz
-nagyon merev, nem törik nem kopik a festék
- ár/érték arány nagyon jó
- könnyen ledobja a láncot, ha nincs láncfeszítő
-nadrágot könnyen bekapja, de hát ez is orvosolható egy Truvativ Boxguide láncfeszítővel.
dirt/ street még egy lájtosabb freeridot is elbír bőven
A hajtás nagyon merev nem hajlik nyeklik törik:) A tányérok is jól bírják! Mivel single speedbe van ezért nem tudom milyen vele váltani! A cipő a annyira nem inkább a bőszárú farmer koptataja a festést!
Kopik a festés, számomra semmi hátránya nincs hála istennek:D
dirt, stret kinek mire
A szine egész jó nagyon birja még ne mhajlot el és még törni se tört nagyon strapabíró a csavarok is nagyon birják csak nagyon ritkán lazulnak ki.
Gyorsan kopik róla a festék.A csésze meg hát kilazult és ki jött :/
Dirt/Street/DH
Merev a hajtás már 2 éve megvan de még nem nagyon kopott a tányér és a karok sem
a pedálnál a menetes persely könnyen 1 idő után kijöhet ez az 1etlen para vele
ebben az árban középrésszel más jó hajtóművet nem nagyon lehet találni újonnan ilyen árban egyszóval jó kis hajtómű
hát a hobby tekeréstől a dh-ig de aki komolyabban gondolja a tekergélés annak enm ajánlom mert az ahoz nehéz.
truvativ!!! :) olcsó a merevségéhez képest :D ez egy örökéletű hajtás és szerintem szép is :D
gyorsan kopik róla a festés, nagy a gyári lánctányér, egy idő után elkezzd recsegni és néha kilazul a balos hajtókar csavarja,
jól bekell zsírozni az egészet aztán úgy patent :)
mindenre :) tényleg:D
NEkem nem recseg nem kattog nem csörög nem ish kell zsíroznom pedig mér 5 éves és semmi gond sincs vele én csak ajánlani tudnám!
A cípóm hamar leszedte a festéket !úgyhogy úgy néz ki mind ha crom lenne::D
Neekem tetszik venyetek ilyet ti ish!
DH.Freeride
Amilyen stabilnak néz ki annyira merev is!
Az 1.1 DH-hoz gyárilag alu lánctányért adnak... nah ennek a lánctányérnak nem sok haszna van azon kívül, hogy "könnyű"! Nekem rettenet tud kopni!
Nekem bevált és remélem a jövőben is ez fog szolgálni!
Sokaknak látom, hogy a karról lekopik a festék... ezt én úgy orvosoltam, hogy fekete szigetelőszallagot ragasztottam arra a területre ahol láttam, hogy kopik (mások képein láttam). Most 1 éve vettem le, hogy lepucoljam porából, a szigetelőszallag megvédte a festéket! egy kis odafigyeléssel és törődéssel 1 év után is úgy néz ki mint az új!
Ajánlom minden olyan embernek akiek kell megbízható hajtókar! (DH/FR/AM)
-Masszív
-Nagyon jó a lánctányér nagyon erős és kemény
-elég jó cucc:D
cserélhető csészés, szép, merev, gigapipe mono-val használom, és kifejezetten szépen műkszik
hát oldalirányú terhelés nálam nem olyan nagy, az én 55 kg-om alatt, de azért szépen bírja
ez golyóálló!!:D elég merev minden irányba. ha ápolod karbantartod akkor nagyon sokáig bírja. Én single speed-esen használom ezért nem tok a válltásról írni. HA akarsz 1 jó hajtást venni akkor ezt vegyél lehet 20-25 ezer ért venni.
872/982
„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”
A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.