Truvativ Hussefelt DH hajtókar

111 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 19.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



31-45 (111 vélemény)
Rendezés

gubi0925 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát jókis hajtókar de olyan átlagos a külselye!!!! Erős meg stabil és fasza a tányér felfogatás is!!!! Láncal is finoman bánik!! Az árát megéri!!!!
Hátrány
Hát talán annyi hogy ha esel vele egy nagyobbat skkor ha egy kicsit elmozdul akkor elkezd kotyogni és utána csak jobban fog!!!! Azt majd le kell cserélni!
Erre ajánlom
mindenre amire akarod!!!
Ennyiért vettem
10000
Szerinted hasznos?

Rideszk avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon jó

nem véletlenül tesznek a 3-400 ezres gépekbe ilyet :D

Hátrány

hát mint minden hajtásnak: kopik..

meg állítólag kilazul a jobb oldala de én még nem vette észre h lazulna..

Erre ajánlom
Dirt/FreeRide/DownHill
Ennyiért vettem
13.000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pedrocro avatar
25 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon merev és szép hajtómű. Nekem már 2 ilyen is volt mind a kettő 1.1DH.
Hátrány
Ha terelő nélkül használod akkor a lánc le fog esni. A pedálperselyek kijönnek a pedállal együtt ha le akarod szedni a pedált (ezt én még nem tapasztaltam). Elég nehéz. Nem integrált. Csak truvativ gyárt hozzá monoblokkot.
Tapasztalat
Nekem bevált sztem elég jó hajtómű ár/érték arányban majdnem a legjobb.
Erre ajánlom
DH/FR/DIRT/4X
Ennyiért vettem
13530 Ft
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisZsida avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Merev erős darab, a gyári lánctányérral pöpec.
Hátrány

Sokszor lelazult, volt hogy elhagytam menet közben sajnos...

RECSEG MINT ÁLLAT! 

Tapasztalat
Jó áron hozzá lehetett  jutni, még az isis-es verzióhoz egy halom monoblokkot lehetett kapni, ha időnként utánahúzol a rögzítőcsavarnak akkor nem lesz vele bajod.
Erre ajánlom
olcsón jó
Ennyiért vettem
17000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ICE94 avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Az h TRUVATIV ami aztjelenti h minőség.

Erős,masszív, kegyetlenül bírja a strapát.

Hátrány
SEMMI, max annyi hogy nehéz egy 30000-res bmx hajtáshoz képest.
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre
Ennyiért vettem
Bicóba volt
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bender222 avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Viszonylag olcsó, sok hajtókarhoz képest egész jó , és egész erős , én kb 2,5 évig használtam az utolsó fél évében kezdett csak meghalni . viszont addig bírt akármekkora ugrást .
Hátrány
ha sokat használod és sokat adsz neki akkor kilazul a persely ahova a pedált betekered , nekem mindössze ennyi bajom volt vele.
Erre ajánlom
kezdő DH és FR meg dirt
Ennyiért vettem
bringához volt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Chase avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Erős

Az enyém nem lazult.

Hátrány

Festés lejön de nem érdekes.

Hajlik kicsit(nem valami merev)

persellyel vigyázni kell

Tapasztalat

Nekem jó volt ez volt első komoly hajtókarom.

Birta jól csak vettem másikat így aztán eladtam

De árát megérte.

De volt 2 haverom is akiknek sajnos nem igazán működött. lazult persely kijött. 

Holzfeller jobb választás  de ha jót kapsz ki akkor ez is lehet tartós alkatrész.

Erre ajánlom
Dirt ,Street, kis FR , DH
Ennyiért vettem
10000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

totyvfts avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Van benne anyag , nem nyaklik . A tányér nem kopik . Nekem a festésével eddig nem volt bajom , lassan 4 éve használom .
Hátrány
kis plusz árért alapból lehetne guard hozzá
Erre ajánlom
aki 1 tányérral is beéri :)
Szerinted hasznos?

pepsyyy avatar
55 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
iszonyatmerev nem nyeklik-nyaklik
a gyári tányérja erős(alu)
elvileg a perselyek elszédülnek és kijönnek, nekem nincs eddig vele gondom( lekopogom) :):):)
Hátrány
elvileg nehéz, de ez DH hajtás !! vanbenne anyag = yoo :D
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RUX DJ avatar
27 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

-Merev mint állat (én még nem nagyon láttam repedve/törve, 3 haverom is használja)

-Szép 

Hátrány
-Max az, hogy a festés kopik de melyikről nem...
Tapasztalat
Ez bármit túlél, az tuti. 13000HUF-ot simán megér. Nyugodtan meg lehet venni, ezt tuti szeretni fogod.
Erre ajánlom
Dirt-Street-FR-DH durvulásra
Ennyiért vettem
---
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Desmond69 avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Rendkívül erős , 6061-es aluból van.

-Kedvező súly

-Gyakorlatilag maga a hajtókar hibátlan

 

Hátrány
-Gyárilag 38T lánctányér -Van olyan hibás széria ami középen törik
Tapasztalat
Szerintem mindenképpen érdemes beruházni rá nagyon jó hajtókar , arra az egyre figyeljünk , hogy legtöbben Howitzer XR monoblokkot használnak hozzá ami kb. 1 évig jó is de utána , recseg , ropog , szétmegy benne csapágy , érdemes pár ezret még gyűjteni és beruházni egy TEAM -ra nem fogja megbánni senki , és hajtásunk hosszú életű lesz. Jah és érdemes a 2.2-est venni belőle mert azon van rockring és 32es lánctányér gyárilag. Teljesítmény 4répa nyilván nem professzionális hajtókarról beszélünk
Erre ajánlom
[dirt jump és freeridera] dh-ra azért már illik holzfellert venni streetre valami bmx-est
Ennyiért vettem
10 monoblokkal
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kucsi456 avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
hajtás- és oldal irányban is nagyon merev, erős és nagyon szép is....:D Én truvativ giga pipe team SL monoblokkal használom és nincs vele semmi bajom...:D
Hátrány
nincs
Erre ajánlom
mindenre......
Ennyiért vettem
17000
Szerinted hasznos?

briank810 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
olcsó volt, erős, nekem tetszik is, a neve nem csak matrica, hanem normális írás.. merev mint valami p*****z, nekem howitzeres van
Hátrány
maximum annyi hogy lejön a festék..

a másik az magánügy. kicsit szétkúúúúrt monoblokkal vettem és a monoblokk és a kar között nincs csavar..:S
Tapasztalat
Nekem nagyon tetszik, és végre sajátomnak tekinthetek egyet..:P
Erre ajánlom
Dirt, Street, DH, FR
Ennyiért vettem
5500ft pedállal
Szerinted hasznos?

XXXPetya avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

olcsó, elég erős, acél pedálpersely, howitzer-támogatás

Hátrány

semmi

Tapasztalat
Magának a karnak semmi baja, de az XR csapágyak szörnyűek, 4et használtam el belőlük, de vettem Team-et az már sokkal jobb és bírja is
Erre ajánlom
DH-FR-Dirt
Ennyiért vettem
11000
Szerinted hasznos?

Ggabbi avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

erős, massziv, nem kopik, nem hajlik, olcsó, ütéseket naon birja. naon megéri sztm.

Hátrány
sztm nincs neki. legalábbis nekem eddig nem volt
Erre ajánlom
én dirt / street re használom , arra tuti megfelel:)
Szerinted hasznos?

31-45 (111 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 22/32
  • 24/36

 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104


 
hajtókar anyaga:

AL-66


 
középső lánckerék anyaga:

AL-7075-T6


 
hátsó fokozatok:

8/9


 
pedálpersely:

van


 
további információk:
  • BCD: 104mm lyukkör átmérő
  • Lánckerekek: 38DH: AL-7075-T6,
  • Lánckerék csavarok: UCP acél
  • CrMo M12 önlehúzó csavarok

tömeg:

872/982


 
színválaszték:
  • fekete
  • fehér

Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.