több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2005,
3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Isis drive, atom erősnek mondja mindenki, de tképp énis annak hittem a tegnapi napig. lejjebb írom mért. szal továbbá szép, és nem utolsósorban rohadt merev.
Hátrány
hát szóval... 3 hónapja használom lassan, egy big hites sráctol vettem 8 ért 118 as gigapipe dh monoblockal, hibátlan (tényleg majdnem új) állapotban. nem recsegett nem ropogott nem kottyant. egészen tegnapig. kimentünk kápra ú felöl ahogy ökörködtem a kis jumpal, egy idő után el kezdett recsegni. (lejtó->kidobó->előre2 méter fel 0.5 méter repülés közben táblás és érkezés síkra. ezt egy párszor eljáccottam és utána recsegett.) 75 kg vok + bicó vegyük 87 nek... azért szerintem egy ijen hajtókarnak tovább kéne bírnija. bár igaz síkra ment, 87 kg, és merev bicóval, de egy dh hajtókar azért igazán kibírhatná 15500 ft ért... bár ha minőség kell saintet vegyek tudom, de az drága. szal ami van vigyázni kell rá, de ez nemjó ha korlátoz a bicózásban. és az a vicc h. nem lelazult hanem szimplán recseg. húzni nem lehet rajta. próbálok még valamit: szétszed->bezsíroz->összerak a másik fogakba (a monoblokkon 90°ban elfordítom mind a 2 kart és ugy teszem fel.)
Tapasztalat
jó cucc, de vigyázni kell rá!!!! ne nagyon ugráljatok mert először recsegni fog, utána kilazulgatni, utána meg megunod és kidobod a faszba. (haverokon tapasztalva.) de 8000 ért megérte.
Erre ajánlom
bármire, ugrálásra saját káromon tanulva nem de nem mondok ijet mer megköveztek!!! ez az én saját véleményem!!! de amint lessz kesem telóra vázra akkor veszek 1 saintet is addig marad a jó öreg truva
Szerinted hasznos?

