Truvativ Isoflow hajtókar

89 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



31-45 (89 vélemény)
Rendezés

DHR avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát eléggé könnyű és erős aárához képes jó.Pakolhatók rajta a lánctányérok.
Hátrány

2hónap altt elkezdettrecsegni ropgni.A lánctányérjaim a középsőt kivéve mind elhajlottak.Négyszöges és nehezen lehet leszedni.

Erre ajánlom
Dirt-re Street-re ajánlom.DH-ra egyáltalán nem.
Ennyiért vettem
Alapból volt a bicómon.
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2008 hajtókar
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szuser avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

CrossTrekken volt gyárilag, és semmi rosszat sem tudok elmondani eddig róla.

kb 7-800Km van a hajtoműben, szinte semmi kopás a tányérokon, és nálam a festése is majd új állapotú.

Trekken nyilván nincs akkora igénybevételnek kitéve, igy semmi hajlás nincs benne, igazából teljes mértékben elégedett és elégséges hajtómű számomra arra a bicajomra. 

Hátrány
PowerSpline monoblokkot egyre nehezebben kapni, nagy kérdés számomra, hogy jövőre tudok-e egyáltalán venni hozzá.
Tapasztalat
Gondolkoztam, hogy kéne egy integráltra cserélni, de többször átgondoltam és arra jutottam, hogy ezzel a Truvamal is teljesen elégedett vagyok, igy amig monot lehet hozzá kapni, addig szerintem engem kiszolgál... Summa nekem bevált és NORMÁL felhasználásra hibátlan. Gondolom az extrém bringasport szerelmeseinek talán kevés lehet..
Erre ajánlom
CrossTrek-re szerintem mindenkinek elég, de városban és sárdagasztásra/turázásra használt montimnál is jo lenne. (nyilván ott 44-es tányérral majd)
Ennyiért vettem
Bringán volt
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

flegmax avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem nem is rossz egészen jól megy. Egy 33-as lánctányérral meg két láncfeszítővel használom.
Hátrány
Nagyon nagyon néha ropog de nem vészes.
Erre ajánlom
Én hegyre jártam vele meg dirt-en forogtam vele mindenki azt mondta nekem hogy majd kiszopósodik a forgásoktól meg minden mert kis ISIS-es. Azt mondom menjenek a pi***ba. Semmi baja nincsen nagyon jó kis szerkezet. Meg hát Truvativ.
Ennyiért vettem
10000 a monoblokkal együt
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sályi Ferenc avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A hajtókarok megfelelő merevséget nyújtanak mindkét irányban.

Hátrány
A tányérok úgy hajlonganak mint a nád,a HG50 láncot rakja szépen de a hajlások miatt nagyon nehéz súrlódásmentesen beállítani.
Tapasztalat
Kis pénzért kapsz egy merev hajtókart ócska tányérokkal,várom már hogy kikopjon a közepe és kidobhassam.
Erre ajánlom
Leginkább könnyebb tekerésekre való,bár én nehéz túrákon is elvagyok vele.
Ennyiért vettem
bringával
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kis_Bobi avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég tartós, nekem nem recsegett-ropogott, sőt a festés is bírta, pedig nem igazán kímélem. Kenni kell rendesen, akkor nincs semmi baja.
Hátrány
500 km-enként húzd meg a csavarokat, mert különben ráb...ol :D
Ennyiért vettem
6.500 Ft
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vans kid avatar
60 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Truvativ, könnyű, olcsó, oldalirányba merev, nem hajlik, hőkezelt, lánctányérok jófélék, leszedhetők, súlya is nagyon kedvező a hajtásnak, power spline tengelyes, single speed-re alakítva mutatós!
Hátrány

hát max a 4szögesnek, hogy 4 szöges:D szerintem csak az recseg a power spline típusú nem, illetve a pedálmenet gyors elszáll:DDDDD

Tapasztalat

single speedre átalakítva:dirt-street-park

3 tányérral: xc, cc

jó vétel!!:-)csak hát a pedálmenet....:

Erre ajánlom
dirt,street,park, xc, cc
Ennyiért vettem
8500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PLacEE avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Truva
  • hajlik nem törik(vissza lehet hajlítani ezért előny)
Hátrány
  • lánctányér elhajlott
  • Leader Fox Drug váznál powerspline 118(!)-as mono-val, hézagolóval 2mm-re van a váztól, így mikor ráterhelek a bal hajtókarra hajtásnál a jobboldali kar hozzáér a láncvillavédő szigetelőszalagomhoz :S
  • ÁLLANDÓAN lelazul
  • hajlik (ez hátrány is, mert befele is tud hajolni)
Tapasztalat

azért gyorsan hozzáteszem nekem az "ss" verzió van, szal csak egy lánctányért lehet rárakni(plusz a rockring)

lehet hogy maga ez az "ss" típus nem az igazi

Erre ajánlom

azért sztem túlzás a "Mindenkinek mindenre!"

nem street, dirt használatra találták ki

sztem xc használatnál nem okoz csalódást

Ennyiért vettem
7900
Szerinted hasznos?

marci94 avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Truvativ, mondjuk nekem nagyon jól birja. Elég tartos.Összeségében nem egy rossz darab.Szerintem jó vétel volt úgy hogy vigyétek!!!
Hátrány

1 hónapban recseget de aztán meg szünt.

Erre ajánlom
Mindenre vigyétek!!!
Ennyiért vettem
Alap
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsoca avatar
25 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó a márkája, jól néz ki , meg birja fél évig és talán ennyi
Hátrány
majdnem egy negyedet elfordult magátol a bal oldali hajtókar TELJESEN KIKOPOTT, meg a festék is lejött
Ennyiért vettem
alap
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2008 hajtókar
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DirtStreetkecske avatar
16 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Hajtásirányban merev!

Oldalirányban is elég merev!

A tányérok erősek,tartósak!

Nincs váltóm,egytányérral használom ss-ben!

Jol birta amig...

Hátrány

...egy ugrásnál lapra érkeztem vele,és a pedál ugyahogy van, kiszakadt!!!!!!!! a karból, és jött vele a menet!!!

xdxdxdxd ott a kép XD

Tapasztalat
Megérte 700ért...több mint egyéves!
Erre ajánlom
CC-re és enyhébb hülyülésre ugrándozásra,de ha komojabban dirteztek meg streeteltek,akkormár egy bmx-hajtás kell!
Ennyiért vettem
7000
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2007 hajtókar
Szerinted hasznos?

Veres Marcell avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Truvativ

-Erős

-Nem ferdülnek el a fogaskerekek

-Masszív

-Jó a váltás 

 

Hátrány

-Recseg

-kopik a festék 

-Nem bontható(valószínüleg) 

Tapasztalat
JÓ!!!!!
Erre ajánlom
Dirt,street,park,terep
Ennyiért vettem
Bicón volt,kb:8000 körül
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

flegmax avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát szerintem egy Truvativval nem lehetnek életbevágó gondok nem egy DH-ra szánt alkatrész de én arra használom és még semmi bajom nem volt vele ,persze nem durvulok annyira
Hátrány
ejjjjnye ez egy Truva
Erre ajánlom

dirt-re nem ajánlom mert forogni nem kéne vele mert elszopósodik a kis ISIS hamar és az eléggé nagy cumi

Ennyiért vettem
11 000
Szerinted hasznos?

patrik2831 avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
nem recseg nekem még ki se lazult.A festék kicsit kopik de az nem baj.jah meg truvativ.A fogaskerekek sem kopnak.
Hátrány

eslö honapban recsegett aztán elmult.

Erre ajánlom
dirt street enyhe dh
Ennyiért vettem
bicon volt
Szerinted hasznos?

Loky avatar
45 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

Kézbe került egy ilyen is mivel egyik cimbi umf-ébe csak az ilyesféle hajtás fér bele.

Na szóval ha már ott volt előttem el is kezdtem szétkapni. Halálra idegeltem magam a lánctányérok rögzítésén. De nem baj összejött. 

Na de lényeg fölraktuk. Vadonatúj lánc, hajtás, fogaskerék. Úgy kb. 2 körig dobálta a láncot aztán mintha összenőttek volna. Hihetetlen gyorsan összeszoktak. Amúgy jól esik vele tekerni. Ha rálépek egyből mozdul. Ha ugrok vele forgást nem recseg, tart. 

Csészézve van a pedál helyének a menete.

Hátrány
Szerintem annyi baja lehet majd ha nincs rock-ring akkor hajolhat a lánctányér. Ja és szokása lelazulni.
Tapasztalat
Míg jól használod szerintem nem lesz vele bajod. A hozzávaló monoblokkal kb. 12ezer pénz lekapod a nagy tányérokat rá egy rock-ring és máris van egy egész kis pofás dirt hajtásod. :)
Erre ajánlom
xc, dirt, street,
Ennyiért vettem
12000Ft
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kakao-DH avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős , nekem megvan 1 éve eddig semmi baja nincs,nem törik , egész jól néz ki, truvativ  :D
Hátrány
könnyen kopik a festék mást nem tudok mondani
Erre ajánlom
DH/Freeride
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (89 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

22/32/44


 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

Power Spline


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

Cast Alloy


 
külső lánctányér anyaga:

AL-7075-T6


 
középső lánckerék anyaga:

acél


 
belső lánctányér anyaga:

acél


 
hátsó fokozatok:

8/9


 
láncvonal:

48,5


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • Láncvonal: 48,5 mm
  • BB-tengely szélesség: 113 mm
  • Hajtókar anyaga: ötvözet
  • Lánckerekek: 22: XR-acél, tech ezüst; 32: XR-acél, tech ezüst; 42: Hi-Ten acél, matt fekete
  • Lánckerék csavarok: UCP acél
  • CrMo M8 csapszegek

tömeg:

744


 
színválaszték:

fekete


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Truvativ Isoflow-hoz milyen méretű főtengelycsavar kell?
2 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Isoflow termékkel kapcsolatban: