DT Swiss M 210 hátsó rugóstag

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 72.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

TBenedek avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon könnyedén és szépen mozog, Vaj puha járás. Igazi fotelt varázsol a gépből.

Hátrány

Lockout mechanikája hihetetlen érzékeny. Kis 2mm pirinyó hernyó csavar az egész bowden rögzítés lelke, amit ha rosszól tekersz be pillanatok alatt szétfeszíti a szerkezetet és onnantól kuka a funkció.

Tapasztalat

Tipikus "sajtos" precizitás de ebben a felhasználásban egyszerűbben is meglelett volna oldani a mechanikus elemek működését (szerintem)

Erre ajánlom

xc, akár túrákra, városi "macskaköves" közutakra...

Ennyiért vettem
22000
Szerinted hasznos?

Frodo GT avatar
24 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

remek csillapítás-beállítás.

könnyű szerelhetőség.

könnyű kimerevítés

Hátrány

az átkapcsoló pöcök túl könnyen jár , lehetne határozottabb a határolása

néha egy véletlen érintéstől is átvált ide-oda a DT M 210. a puha és a merev módba 

 

Tapasztalat

2 év alatt semmi hiba.

nem szökik a levegő! 

remekül dolgozik  ez a DT hátsó rugóstag

 

Erre ajánlom

rosz utak, macskakő Tokaj: Kopaszhegy lefelé mint az állat

:) (baromi rossz ott az aszfalt)

Ja és villogni vele a sétálóutcában!!! 

 

Ennyiért vettem
59000
Mért tömeg
230 g
Csatolt képek
DT Swiss M 210  2010 hátsó rugóstag
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

corsaair avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • amióta ez a rugóstagom van, a bringa már sokkal kisebb mértékben pogózik úgy, hogy közben az út egyenetlenségeit kimozogja
  • a rugóút utolsó 10%-ában felkeményedik, felütni épp ezért még nem sikerült
  • a levegőt nem ereszti
  • remote lockout, és ez a németes svájci precizitásnak megfelelően működik: ha-lál-pon-to-san, vagyis ha lockolva van, meg sem moccan
  • minőségi kidolgozás (lásd előző pont)
Hátrány
  • a csillapítása lehetne kicsit erősebb
  • pofátlanul drága hozzá a lockout-kar (~ 15-18e Ft)
  • maga a rugóstag sem olcsó
Tapasztalat

Merida bringából bontva sikerült beszereznem kedvező áron nullkilométeresen (ezért ne tévesszen meg senkit a Ninety-six felirat), azóta túl vagyok pár száz kilométeren, és meg vagyok vele elégedve. A platform rugózás is teszi a dolgát, a pedálozásra rugózni már nem annyira hajlandó mint a régi Rock Shox taggal.

Ha bejönnek a hidegebb idők és tapasztalok vmi változást, akkor írok még.

Erre ajánlom

XC, AM, maraton...

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
DT Swiss M 210  2011 hátsó rugóstag
DT Swiss M 210  2011 hátsó rugóstag
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 165 mm
  • 190 mm
  • 200 mm
  • 215 mm

 
rugózás:

Levegő


 
csillapítás:

Van (olaj)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


tömeg:
  • 165 mm, 210 g
  • 190 mm, 225 g
  • 200 mm, 230 g
  • 215 mm, 240 g

 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


 
további információk:

Opcionálisan RLC kar rendelhető hozzá

Rugóút:

  • 165 mm, 37,5 mm
  • 190 mm, 50 mm
  • 200 mm, 50 mm
  • 200 mm, 56 mm
  • 215 mm, 62 mm

DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss M 210 termékkel kapcsolatban: