DT Swiss M 210 hátsó rugóstag

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 72.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK




TBenedek avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon könnyedén és szépen mozog, Vaj puha járás. Igazi fotelt varázsol a gépből.

Hátrány

Lockout mechanikája hihetetlen érzékeny. Kis 2mm pirinyó hernyó csavar az egész bowden rögzítés lelke, amit ha rosszól tekersz be pillanatok alatt szétfeszíti a szerkezetet és onnantól kuka a funkció.

Tapasztalat

Tipikus "sajtos" precizitás de ebben a felhasználásban egyszerűbben is meglelett volna oldani a mechanikus elemek működését (szerintem)

Erre ajánlom

xc, akár túrákra, városi "macskaköves" közutakra...

Ennyiért vettem
22000
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 165 mm
  • 190 mm
  • 200 mm
  • 215 mm

 
rugózás:

Levegő


 
csillapítás:

Van (olaj)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


tömeg:
  • 165 mm, 210 g
  • 190 mm, 225 g
  • 200 mm, 230 g
  • 215 mm, 240 g

 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


 
további információk:

Opcionálisan RLC kar rendelhető hozzá

Rugóút:

  • 165 mm, 37,5 mm
  • 190 mm, 50 mm
  • 200 mm, 50 mm
  • 200 mm, 56 mm
  • 215 mm, 62 mm

DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss M 210 termékkel kapcsolatban: