DT Swiss XM 180 hátsó rugóstag

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 112.700 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Nagyon finom mozgás
  • Levegős
  • Lock lehetőség
  • Állítható csillapítás
  • könnyű de nagyon!
  • gömbcsuklós rögzítés
  • Nekem még nem romlott el
Hátrány

Drága , ennyi pénzért több állítási lehetőséget is adhatna a DT XM 180.

Tapasztalat

Nekem egy spéci van amit külön a stevens glide-okhoz gyártottak.

Erre ajánlom

XC-AM

Ennyiért vettem
bringával
Csatolt képek
DT Swiss XM 180  2008 hátsó rugóstag
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 152 x 31

  • 165 x 38

  • 190 x 50

  • 200 x 55


 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


tömeg:

172 (152), 181 (165), 198 (190), 206 (200)


 
ajánlott felhasználás:

cross country


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
DT XM 180 hátsó rugóstagba mekkora nyomást fújjak?
2 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss XM 180 termékkel kapcsolatban: