Régebben ózkodtam a levegös tagoktol, mindenhol azzal riógattak, hogy melegszik, nehezen indúl meg, mikor felmelegszik, akkor kirúg etc.etc.
Egy ideje adok a MTBR.com véleményeire, több országbol több ember szól hozzá,kevésbé elfogult szerintem.4,95 ös értékelés elmond valamit.
Súlyban iszonyat nyereség, 500 gram körül van:)
A felépitése roppant igényes,mind a megmunkálás, mind a felületkezelés terén.A teloutat 1 miliméter hiján végig kimozogja, gyönyörüen, ez nincs túlcsillapitva:)
Volt 5th elementem, sokan a fox dhx 5 sorozatához hasonlitják, szerintem is jol mozgott, de a roco gyalázza rendesen.Vajpuhaán, és hiperaktivan mozog egyszerre.
Ha magasrol ledobod a bringat(tipikus visszaut csillapitas tesztelés), visszapattan, mert csak akkor indul meg, mikor ráülsz, de pályán hibátlan.
A visszaut a gyorstol egészen a 3-5 mp alatt csigalassuan visszajövö között állitható.
A kompresszioállitás annyira nem érzödik az enyémen, de azért dolgozik.
A túlfolyóba 170-210 psi között lehet fujni, ami az út végének progresszivitását szabályozza, nagyon is jol belöhetö.
A beállitocsavarokjol elérhetö helyen vannak, hatarozottan kattannak, egyszerü, és ngyszerü az egész tag.
Karbantartast nem nagyon igényel,a becsuszot letörölni, a gyár szerint 100 óranként szimering és olajcsere, ez átlagos levegös tagoknál(megjegyzem, a 5th element 400 óránként, gyak 2 évente)