Marzocchi Roco Air RC World Cup hátsó rugóstag

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 122.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

r.i.p.69 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

gyönyörűen mozgó és szépen kidolgozott ígényes levegőstag,nagyon könnyű,1 forgáspontos és fsr rendszerű vázban is nagyon jól teljesített,végtelen állású csillapitás állítás és kompreszió,fő levegőtartály nyomásának nagyságával és a túlfolyótartály nyomásával bármilyen súlyhoz és stílushoz beálítható.

Hátrány

A propedált hiányolom belőle kicsit,hosszabb tekerésekre hasznos lenne,de így is be lehet állítani hogy ne pogozon annyira tekerés közben.Nem volt könnyű hozzá tömítéseket szerezni itthon

Tapasztalat

Szép megjelenése és kidolgozása miatt választottam,és elöl is levegős marzo van,együtt remekül dolgoznak,nem bántam meg a megvételét.

Erre ajánlom

szemtávtól függően,Downhill,,enduro,Freeride,bármire jó.

Mért tömeg
520 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Könnyű

Finom mozgás

Igényes kidolgozás

Nagyon jól mozog ez a Marzocchi rugóstag

Széles határok között finoman állítható csillapítás és kompresszió

Hátrány

Jó lenne bele 1 Pro Pedal

Tapasztalat

Egyik barátom Mongoose Black Diamond gépében volt szerencsém kipróbálni a rugóstagot és nagyon finoman mozog. Ez olyan váz, aminek a tervezésénél a fő szepontok egyike között szerepelt a pogózás csökkentése. Ehez a vázhoz nagyon passzol a rugóstag, hogy nem rendelkezik Pro Pedal féle megoldással.

Mivel nagyon megtecett a rugóstag mostmár nekem is ez van a gépemben (Giant Glory FR).

Teccik a levegős tagokban, hogy a bringás súlyához szabható teljes mértékben a beülés, nem kell rugót cserélgetni (beszerezni), csak 1 teló pumpa kell, továbbá nagyon könnyűek.

Nagyon teccik a rugóstag mozgása, mert aktív, mindent kimozog és nem tudtam felkoppantani.

Csak azért nem adok neki 5-öst, mert pogózásmentesítő rendszer nincs benne. Egyébként ettől eltekintve 1 nagyon jó rugóstag a Marzocchi Roco Air RC World Cup.

Erre ajánlom

DownHill, FreeRide, NorthShore

7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Régebben ózkodtam a levegös tagoktol, mindenhol azzal riógattak, hogy melegszik, nehezen indúl meg, mikor felmelegszik, akkor kirúg etc.etc.

Egy ideje adok a MTBR.com véleményeire, több országbol több ember szól hozzá,kevésbé elfogult szerintem.4,95 ös értékelés elmond valamit.

Súlyban iszonyat nyereség, 500 gram körül van:)

A felépitése roppant igényes,mind a megmunkálás, mind a felületkezelés terén.A teloutat 1 miliméter hiján végig kimozogja, gyönyörüen, ez nincs túlcsillapitva:)

Volt 5th elementem, sokan a fox dhx 5 sorozatához hasonlitják, szerintem is jol mozgott, de a roco gyalázza rendesen.Vajpuhaán, és hiperaktivan mozog egyszerre.

Ha magasrol ledobod a bringat(tipikus visszaut csillapitas tesztelés), visszapattan, mert csak akkor indul meg, mikor ráülsz, de pályán hibátlan.

A visszaut a gyorstol egészen a 3-5 mp alatt csigalassuan visszajövö között állitható.

A kompresszioállitás annyira nem érzödik az enyémen, de azért dolgozik.

A túlfolyóba 170-210 psi között lehet fujni, ami az út végének progresszivitását szabályozza, nagyon is jol belöhetö.

A beállitocsavarokjol elérhetö helyen vannak, hatarozottan kattannak, egyszerü, és ngyszerü az egész tag.

Karbantartast nem nagyon igényel,a becsuszot letörölni, a gyár szerint 100 óranként szimering és olajcsere, ez átlagos levegös tagoknál(megjegyzem, a 5th element 400 óránként, gyak 2 évente)

Hátrány

Egy  nagy hátrányát látom, ami az elönye is egyben:nincs kissebességü kompresszió, se propedál.

Lehelletfinoman dolgozik, de jól kiállva tekerve pogozik, nem sokat, de pogozik.

A nagy légtartály egészen kis nyomáson(130 psi)mindent kimozog, de még többt pogozik.

Vpp, és full floateres vázakban gondolom nem probléma, azok elég hajtásfüggetlenek.

Tapasztalat

Király, egyszerüen.

Erre ajánlom

Kikönnyitet cc gépbe semmiképp, de ahol számit a súly, és a megizhatóság, mindenképp:4x, slopestyle, dh racing, könnyü freeride gépekbe,esetleg nehéz enduró gépekbe.

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi Roco Air RC World Cup  2009 hátsó rugóstag
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
további beállítások:

kompresszió


tömeg:

455


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Roco Air RC World Cup termékkel kapcsolatban: