Rock Shox SID XC hátsó rugóstag

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 70.000 Ft

Használt Rock Shox SID dual air rugóstag
40.000 Ft
új árához képest: -43%

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Lombucman avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Mozgása nagyon finom hidegben, melegben egyaránt
  • Dual Air rendszer, Állítható visszaút csillapítás
  • Szép fekete bevonat a becsúszón
  • Nem ereszti se a levegőt sem az olajat nem köpi
Hátrány
  • Talán a Lock out hiánya bár ez számomra nem volt hátrány
  • A visszaút csillapítás állító tekerentyűt nehezen lehetett forgatni
Tapasztalat

Nagyon jó kis tag megéri megvenni! Nekem 190x51mm-es volt és nem csalódtam benne 1x sem!

Erre ajánlom

XC, Városi biciklizés, Túrázás

Ennyiért vettem
Vázban volt
Csatolt képek
Rock Shox SID XC hátsó rugóstag
Rock Shox SID XC hátsó rugóstag
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DenebDH avatar
21 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szép.

és nekem nagyon olcsó volt:)

könnyű

sokféle beallítasi lehetőség

Rock Shox. U.S.A!

nagyon jó tag,én FR re hasznalom de ott is megallja a helyét. Ideglenes tagnak gondoltam,de nagyon elfogok rajta gondolkozni ,hogy maradjon addig amíg vége nem lesz neki:)

Hátrány

hat 4 ért vettem. semmi baja nem volt ,csak annyi hogy a becsúszon az eloxalas lekopott egy kicsit...

amúgy semmi baja! vigyétek,vegyéteK:)

Erre ajánlom
lightos DH,FR,Amúgy CC,XC,AM
Ennyiért vettem
4000.ft:)
Csatolt képek
Rock Shox SID XC  2003 hátsó rugóstag
Szerinted hasznos?

Dog avatar
Dog
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könnyű. könnyen szerelhető
Hátrány
freeridera nam túl tökéletes, de nem is arra találták ki...
Tapasztalat
hát... utána egy X-FUSION Vectorom volt, de nem összehasonlítható a kettő, nem egy kategóriában vannak. Amire én használtam jobb volt az X-FUSION
Erre ajánlom
annak aki cc-re akar egy jó, könnyű tagot... én mondjuk meg voltam elégedve vele ugrálásnál is (jó hangja van), de hosszútávon nem ajánlott mert csak kivégzed!!!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zed avatar
Zed
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, a két levegőkamrával nagyszerűen beállítható, jól eltalált csillapítás. Aktív mozgás. Ár!!!!
Hátrány
Nem minden bringába illik (lásd később), a két levegőkamrás kivitel megduplázza a hibalehetőséget. Az előnyként is megemlített aktív mozgás hátránnyá válhat, ha sokat pogózik a vázad. Egy platformos taggal ezesetben nem veheti fel a versenyt.
Tapasztalat
A Sid a bringával együtt már a múlté. Nagyon szépen működött, amikor működött, mivel az XCX áttétele óriási és a 70 kilómhoz 250-255 psi-t kellett belefújni. Az NRS-hez képest ez jelentős difi. Másfél év alatt kétszer szállt el a negatív kamra, és kétszer ment szét a kirugózást megfogó gumigyűrű. Akkoriban még nem a Biker volt a forgalmazó, és így a szervízháttér sem volt igazán példás - leginkább katasztrofálisnak nevezném. Később fél évig használtam egy másikat egy sokkal kisebb áttételű egyforgáspontos vázban, ott példásan muzsikált, majd eladtam komámnak, nála azóta is szó nélkül teszi a dolgát, már két éve.
Erre ajánlom
XC, all-mountain
Szerinted hasznos?

t.balazs avatar
t.balazs
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
igazi minőség,és mivel már tojvániában gyártják fele annyiért megveheted,mint én 3 éve(100.000-->50.000)
Hátrány
két év(20000Km)után a becsúszószáron lekopott az eloxálás(ezt onnan látod,hogy egy gyűrűnyi helyen a fekete bevonat ezüst lesz).Ilyenkor jönne a kuka,de balázska szétszedte és elvitte az aerometál(kőérberki út)eloxálóüzembe->lúgozás500Ft-->új eloxréteg1000Ft--->összerak és OK
Tapasztalat
a bringám legjobban működő cucca. vedd meg és felejtsd el:miközben minden más alkatrészedet lecserélted rájössz hogy ez már mióta ott van és végzi a dolgát.
Erre ajánlom
könnyű bringára
Szerinted hasznos?

Janesz avatar
Janesz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon szépen mozog,jól reagál a bukkanókra és az állítgatásra..
Hátrány
drága nekem valami mindig folyik belőle,gondolom olaj lehet,az első 5mm uton ebből adódóan már nem csillapít
Tapasztalat
igazából sok termékkel nem nagyon tudom összehasonlítani mert ez az első össztelós vázam de már sokat kipróbáltam és állíthatom,hogy ez igencsak megállja a helyét..
Erre ajánlom
vagy cc-re de egy gyenge freeride-ra is megfelel
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fishtax avatar
Fishtax
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Mégiscsak Rock Shox...
Hátrány
Nincs lockout, drága.
Tapasztalat
A Giant állítja, hogy az NRS-rendszerhez nem kell a lockout, de a táblázatban megadott értékre pumpálva azért nekem "beleng" egy kicsit a gép erősebb pedálmozdulatokra! Ettől függetlenül (vagy épp ezért?) szépen csillapít, kirugóz minden egyenetlenséget. Hátránya(?) még, hogy megkövetel előre is egy hasonló kaliberű villát, különben nagyon kijön a kettő közötti különbség (RST).
Erre ajánlom
Ha már az embernek össztelósa van, akkor kell bele egy rugóstag. A választék messze nem olyan nagy, mint villákból, a levegős szerkezetekből meg még akkora sem.
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.