finom mozgású, már kis egyenetlenségeket is felvesz, beállítása nem túl bonyolult nekem leírás sem volt és könnyen belőttem a súlyomhoz, a kormánylockos-at át lehet variálni tagról lockolósra is, és ez is nagy előny azoknak akik tagról szeretnék kezelni a lockoutot, emelkedőn felfelé nem limbózik annyira hogy visszafogjon ( nekem ninetysix-ben van ) így én jóformán csak aszfalt emelkedőn zárom le, terepen csak ritkán,
1000 km-t használtam idáig, tehát messzemenő következtetést még nem tudok mondani a hátrányairól, de addig nem tapasztaltam hibát. talán a forgalmazó hiánya és az ezzel járó tartozék beszerzési nehézségek lehetnek hátrányok, bár úgy tudom idén lesz hazai forgalmazója ami nem lenne hülyeség mert beszerezni nem könnyű, nálunk jóformán csak a ninety-six vázakban fordul elő,
nekem a beállításhoz nem volt leírás, hallottam azt is, hogy kb. 1 cm-re kell beülnie akkor van jól belőve, de hallottam azt is, hogy 2 cm. én azt mondom 8-10 mm és akkor a jó. 68 kg. vagyok és ezzel a beállítással teljesen nem mozog ki csutkára de így pont jó nekem. próbáltam úgy is hogy teljesen kimozogjon de akkor nálam már nagyon beült és túl puhának is éreztem. a 2010-es már kormánylockos amit én utálok és mivel forgalmazó egyenlőre nincs így nem tudtam beszerezni hozzá a tagról vezérelhető kis forgantyút, viszont kis ügyeskedéssel meg lehet oldani ( akinek probléma a kormánylock annak szivesen elmondom, hogy én ,hogy oldottam meg ) a súlyáról nincs információm, nyilván ettől könnyebb tagok bőven vannak de ez kb. olyan középkategória lehet, viszont mint középkategóriás tag így bőven jó a teljesítménye. az áráról sokat nem tudok mert nekem vázban volt, de úgy hallottam, hogy kb. 40 000 körül lehet
xc, xcm