Campagnolo Athena hátsó váltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Egyszerűen gyönyörű ez a Campagnolo hátsó váltó, ezüst színű, fémházas, tényleg egy Istennő.

Remekül kezeli a láncot, jól vált terhelésre, nem érzékeny, nem tétovázik még a sor tetején sem a nagyobb fogaskerekeknél. 

Masszív darab, kevéssé sérülékeny, nem állítódik el, teszi ez a dolgát szépen.

Hátrány

Kissé nehéz (1994-es verzió, konkrétan bicepszedzésre kiválóan használható még 5 év konditermi edzésmúlttal is)

A márka"név" miatt drágább az Athena, mint hasonszőrű japán társa-társai. A régi 8-as darabokért elkért pénzeket nem is említem.

Tapasztalat

Én egy 1994-es verziót, még 8sebist használok, mirage fékváltókarokkal. Kiválóan teszi a dolgát, gyors és pontos, csak a tricolorhoz hasonlítva DÖGNEHÉZ. De mindegy, egy cromor-csöves acélvázas bicajon nem 30-40 grammokon szórakozunk. Szerintem mindent tud a Campagnolo Athena, amire egy váltó hivatott, sőt, megkockáztatom, a 2010-es velocétől még talán jobban-pontosabban is működik. Szerintem. Főleg terhelésre.

Erre ajánlom

Gyakorlatilag bármilyen országúti felhasználásra, a régi verziókat téliesített edzőbringákra, de csak ha esztétikailag sérültek. A 8-as campa-dolgokért ugyanis a jövőben egyre több-s több pénzt lehet majd elkérni, ha NOS állapotúak.

Ennyiért vettem
5000
Mért tömeg
280 g
Csatolt képek
Campagnolo Athena hátsó váltó
Campagnolo Athena hátsó váltó
Campagnolo Athena hátsó váltó
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fokozatszám:

11


 
rugóirány:

Normál


 
váltókanál hossz:

Rövid


 
kompatibilitás:

Campagnolo 11 sebességes rendszerek


 
váltótest:

alumínium


 
váltógörgő:

11 fogas váltógörgők


 
színválaszték:

Ezüst


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Athena termékkel kapcsolatban: