- A hátrányait leszámítva tartós darab.
- Bírja a strapát: sajnos estem is vele, de komolyabb baja nem lett (nekem se)
- Baromi nehéz beállítani: szobában fejre fordítva jól vált, aztán kiviszem az utcára és terhelés alatt tök máshogy működik.
- Ha jól be is van állítva, egy pár hét alatt elmászik és lehet újra beállítani.
- Váltáskor sokszor olyan, mintha nem azonos távolságot ugrana a váltó, így egyik lánckerékre simán átvált, a másikra meg darálja a láncot egy darabig.
- Gagyi műanyag...nekem váltás közben eltört az első váltókarom.
- Ha minden igaz a fogaskoszorúm is campa...az is eltört már kétszer (1 - 1 lánckerék a sorból)
Hogy őszinte legyek rengeteget szívtam ezzel a modellel, bár összehasonlítási alapom nincs. 2008-ban vettem a bringámat, amit ezzel szereltek és azóta elég sokat kellett ráköltenem. Az első műanyag váltókar az egyik váltásnál megadta magát és elrepült (egy használt Chorust szereztem helyette 8 ezerért - erre legalább eddig nem volt panaszom) a fogaskoszorúmból meg kitört 1-1 lánckerék (ez se olcsó mutatvány).
Ami még nagyobb baj, hogy észrevételeim szerint mo.-n nincs rendes alkatrész ellátottság/utánpótlás (magyarán alig foglalkozik vele valaki), így ha valami kell, akkor mélyen a pénztárcádba nyúlsz és megszerzed a cuccot arról a pár helyről ahonnan tudod, vagy veszel "turkálóból" olyat amit épp találsz (ha találsz).
Én másodszorra nem vennék xenon-t, de még campát se...messze elkerülném őket.