Shimano Acera 2017 hátsó váltó

197 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 11.600 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



136-150 (197 vélemény)
Rendezés

Imecs Tamas avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
jol vált, tartós
Hátrány
semmi...
Tapasztalat
nekem nagyon jol megy, semmi bajom nincs vele...nketek se lessz..megéri!!!!
Erre ajánlom
bármire
Szerinted hasznos?

Memphis avatar
Memphis
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sok van neki eddig semmi baja
Hátrány
csa 7 sebességet bír
Tapasztalat
Nekem a megvétel óta semmi baja nem kellett 1 even keresztül se olajozni se pedig bármit csinálni rajta tökéletes váltó de kár hogy csak 7 sebességes
Erre ajánlom
én dh de bármire jó
Szerinted hasznos?

Tomek avatar
Tomek
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ha új akkor szuper..
Hátrány
hát ha régi akkor nem..:)
Tapasztalat
Hát WD 40 el fújod yah.. énis.. csak egy kis por megy bele meg kb 5 km er után ujból megadja magát.. amíg új volt téllegjóvotl demostmár szar.. elfárad benen a rugó és kinyúlt azt egész szemét.. bár sztem drága.. ahoz képest h csak 1 évet bír..:) nah mind1. idén még jólesz :D
Erre ajánlom
kezdőknek..
Szerinted hasznos?

Menzi avatar
Menzi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szépen, pontosan vált,pöccre,eddig mondhatom nyugodtan,hogy tökéletes.
Hátrány
Mivel tökéletes.... :)
Tapasztalat
Semi hangja nincs váltáskor,egyből átcsúszik,igaz,hogy heti 2 alkalommal rendszeresen kenem WD-40 el,az egész kerót,ahol kell.., De ha nem kenném, akkor is ilyen tökéletes lenne, ez tuti!;)
Erre ajánlom
Én városban használom,de ajánlom bárkinek!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

danken avatar
danken
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nem igazán tudok valamit is itt megemlíteni,mongyam azt hogy olcsó mert akkor azt teszem,bár relatív. Mindenesetre a sistől jobb.
Hátrány
Hehe csak az van,iszonyat késleltetve vált és nem én állítottam be roszul mert a szervíz után is ugyanúgy sz*r volt hanem gyárilag ratyi. Nagyon sérülékeny éshát a sarat sem tűri.
Tapasztalat
SiS-től XT-ig volt szerencsém mindet kipróbálni,az tény,hogy sistől,a turneytól éshát némivel az Altustól is jobb. NEmhiába a felszereltségi index.
Erre ajánlom
Város,enyhe terep inkább csak földút.
Szerinted hasznos?

Tomek avatar
Tomek
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Hát nemtom...
Hátrány
a Rugó elfárad benne
Tapasztalat
Hát emberek megint itt volnék 1 év után... a lényeg az hogy hát aztmondtam h mekkora jó meg minden.. nemtom ... Most a régi kis loszar váltóm kibirt majdnem 3 évet azt is csakazé adta megmagát mert letörött :D itt meg elfáradt a rugó és hát nem naon akar váltani.. pedig kitisztittom letakaritom és befujom mindig vmijen kenő anyaggal.. deh ezvan..:) viszont marad a gépen.. inkább nemváltok mert nicns pénzem egy drágábbra... de jó kis váltó volt a 4 ríípát megkapja :)
Erre ajánlom
kezdőknek
Szerinted hasznos?

pofijanika avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól vált és olcsó!
Hátrány
Néha nem vált mondjuk mély sárban!
Tapasztalat
Szerintem nem egy rossz váltó!
Erre ajánlom
Hobby XC Túra
Szerinted hasznos?

Iceshark avatar
Iceshark
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Vált. Hobby túrára városba tökéletes. Ócsó!
Hátrány
Hát ha nem nyúzza az ember gondolom akkor is kell állítgatni, de nekem minden bringázás után be kell állítani ami elég fos :(
Tapasztalat
Jó-jó de azért a heti rendszerességű két 40-60km-es hegyi túrák után lehet állítgatni agyba főbe, hogy a köv túrán megint elviselhetően működjön. Egyébként jó lenne, csak nekem kevés sajnos, ezért felkerül(t) egy teljes Lx rendszer a bicóra.
Erre ajánlom
Hobby-s bringázásra néha egy egy laza erdei mókára
Szerinted hasznos?

ace avatar
ace
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
ehh..hát vált...annyi..ja hát azér sokkal jobb mint a gagyi SIS-ek meg a Turney(v vmi ilyesmi) birja az esést bár egy váltóvégőd javasolnék hozzá! mer kicsit elferdül aztán utána nem igen tud pontosan váltani
Hátrány
nem valami finoman vát...szal eléggé nagy hangja van
Tapasztalat
van jobb is nála jóval több pénzér...meg rosszabb is sokkal olcsóbbér..sztem ez egy jó középút
Erre ajánlom
kemény cc-re nem de városba tökéletes(ahol amugy se kell vaáltani sokat) meg túrázásra kiváló
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Buzz avatar
Buzz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Fasza kis cucc jol vált birja a gyürödést az esést és az ütközéseket nekem eddig jobban müködött mint az sis turney váltom ami leszakadt.
Hátrány
néha kihagy egy két fokozatot vagy késik egy picit
Tapasztalat
árkategoriájában jo kis darab
Erre ajánlom
városi vagy turázgatás
Szerinted hasznos?

Tom avatar
Tom
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó,szép,váltani lehet vele
Hátrány
8seb,könnyen gyűjti a koszt a nyagy görgőnek köszönhetően,vizes időt nem szereti,késleltetve vált sokszor,lejtőn fölfele pocsékul,törik a v.papucs,gyenge anyagminőség(mondjuk ilyen árból télleg nem lehet jobbat naon gyártani,talán a sram!)
Tapasztalat
Hé Mencike,te 1x-re használsz 1 bringán 2 hátsó váltót mert akkor te 1 ügyes ember vagy!Hogy oldottat + mégis,elmagyaráznád?!Ha 2 scott voltage xz1-ed van persze akkor +értem,csak 1 kicsit értelmetlen + nagy baromság lenne!:)
Erre ajánlom
Még mindíg csakis városi használatra
Szerinted hasznos?

Mencike avatar
Mencike
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1000-2000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Pontosan vált,nincs vele gond,karbantartást igényel
Hátrány
Ha nincs beállítva pontosan csak így össze-visza akkor gyakran félreváld (de ez azthizem természetes)
Tapasztalat
Nekem most is ilyen váltóm van és én meg vagyok vele elégedve,ha karbantartod akkor sokáig bírja,
Erre ajánlom
Várösi ökörködés,freeride,dirt, Nekem terepen is megállta a helyét
Szerinted hasznos?

Geri avatar
Geri
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ennyi pénzért nagyon megéri, DE NEM A HERE NÉLKÜLI FÉLHÜLYE DHSOKNAK, AKIKNEK SZÉTRÁZTA AZ AGYÁT A SOK LEJTŐ! Teljesen korrekt kis váltó, ha jól be van állítva pontos és viszonylag halkan is végzi a dolgát. Városi hülyüléshez tökéletes.
Hátrány
Nem feszíti kellőképpen a láncot (de ez is használat kérdése), komoly igénybevételre semmiképpen nem javasolt. Megfelelően be kell védeni, mert sajnos sérülékeny. Gyakran kell tisztítani, de azt meghálálja.
Tapasztalat
Akik szarják a pénzt, nem tudom h miért ilyet vesznek. Maximálisan megéri az árát, és deoret tuti nem vennék. Szerintem beruházok még egyre, később meg úgyis saintet vesz a többség, talán én is. Csak tisztítani kell, ennyi. Sarat felejtsd el vele sztem.
Erre ajánlom
Nem állatkodásra, az tuti. Betonra, freeridera, ahol nem szaggatod a láncot és nincs nagy mocsok.
Szerinted hasznos?

fatu avatar
fatu
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nekem pontosan vált, olcsó, jól néz ki. a tartósságáról nem nyilatkoznék, annyit nem használtam.
Hátrány
nem feszíti rendesen a láncot, ami egy kisebb urgrásnál (pl. padka) is koppan a vázon. ha hirtelen nagy terhelést kap, pl. indulásnál, ugrik a lánc.
Tapasztalat
igaz, még nem használtam túl sokat, de szerintem jó kis váltó, nálam pontos, egyszer kellett beállítanom, azóta rendben van. eddig meg vagyok vele elégedve. egy rövid gondolat: nem értem, miért fikáznak azok, akik nem arra használják a dolgokat, amire kellene. szinte mindenhol ilyenek véleményeznek a legnagyobb hanggal. nyúzza, amit nem kéne nyúzni, aztán megy a fikázás, mert szétmegy. persze, hogy nem bírja az ugrálást meg a dh-t, ha nem arra csinálták, kevés hozzá az ész, vagy mi van? az biztos, hogy nem ez a legjobb váltó, de azért nem az alapján kéne megítélni, mert nem tudja azt, amire eleve nem is tervezték.
Erre ajánlom
városban mászkálni, túrázni, tekerni. olyanoknak, akik nem nyúzzák, hanem egyszerűen használják.
Szerinted hasznos?

R Krisztián avatar
R Krisztián
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nemtúl drága.
Hátrány
Nagyon hamar tönkre megy.
Tapasztalat
Nálam kevesbb mint 1napig birta, volt egy kis balesetem, de úgy hogy nem let mgűtve váltó, csak a kar egy picit lehorzsolodot. Egyböl elment, nemtok rendesen váltani az elsővel.
Erre ajánlom
Azoknak akik nem magyar útakon mennek.
Szerinted hasznos?

136-150 (197 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :

RD-T3000


 
fokozatszám:

9


 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:

SGS


 
kompatibilitás:

Shimano


 
teljes kapacitás:

45 fog


 
színválaszték:

fekete-ezüst


 
további információk:

RD-M3000

  • Kerekezzünk agresszíven kevesebb megszakítással
  • SHIMANO SHADOW hátsó váltó technológia
  • Bowdenállító a SHIMANO SHADOW hátsó váltón
  • A szélesen elhelyezett forgáspontok javítják a pontosságot, és növelik az élettartamot
  • Gyors és könnyű kerék felszerelés
  • B-feszítőrugó vagy közvetlen rögzítésű változat a kerék be- és kiszerelését könnyíti meg
  • Penge megjelenés, kifejezett MTB profil
  • SHIMANO SHADOW hátsó váltó technológia
  • Rozsdavédelmi koncepció a hosszan tartó elégedettségégért
  • Rozsdamentes acél csavarok

RD-T3000

  • Pontos és megbízható teljesítmény
  • Egyenletes és könnyű váltóműködés
  • Dupla servo-panta mechanika
  • Kószáljunk szabadon
  • Kisebb az esélye, hogy akadályba ütközünk
  • A jelenlegi RD-M390-nél alacsonyabb profil
  • Egyenletes, hosszan tartó váltás
  • Rozsdamentes acél igazító csavarok
  • Gyors és könnyű felszerelés
  • Előre összeszerelt bowdenrögzítő csavar

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.