pár év után még elvált de terhelés alatt szörnyű. én elég sokat váltok és eléggé le van már strapálva. egyszer a piros görgőnél a váltó beleakadt a küllőbe. blokkol a kerék. váltópapucs elgörbült. DE A VÁLTÓNAK SEMMI BAJA. nem éreztem teljesítmény romlást miután jó volt a canga.
szerelő beállította cserélte a láncot és a fogaskoszorút és jól működik de nem feszíti a láncot
karácsony óta használtam először télen mostanáig. tegnap elkezdett ugrálni a lánc és akárhogy próbálom állítani a váltót szart se ér. a lánc hangosan fut pedig tiszta úszik a kenőanyagban nincsennek kopva az alkatrész. a tourney váltónak nevezett izé 2 hónap téli használat után annyira szétrohadt (nem külsőleg hnem a mechnikája) hogy beállíthatatlan és minden hátsó fogsoron hangos... csak jövőre tudom lecserélni. ez a 2 hónap tél teljesen szétba*zta
nemrég leugrott a legnagyobb fogsorról és be a kerékagy és a koszorú közé (nem a végállás a gond.) megnézem ma h mi van vele az egész kotyog és teljesen el van ferdülve
A hátsó váltó bemondta az unalmast. Teljesen kotyog, nem feszíti a láncot és elgörbült emiatt hátul a legnagyobb fogaskeréken beleér a küllőkbe a kanál. Mivel karácsonykor kaphatok új váltót (Sram X7 vagy X9) ezért leszedtem a bovdent és a váltókart. A végállás állító csavarral beállítottam a 3. legkisebb fogaskerékre (fogszáma 13) a váltót. Az első váltón tudok váltani ami városban elég. Sajnos a terep emiatt korlátozott látogatási körbe kerül. Nyáron lesz egy tekerésem az iskola sporttáboránál a biciklis napra segítő vagyok. Megkérdezem a tanárt a terepviszonyokról és az alapján belövöm az áttételt Single Speed-re. A sporttábor átlagsebessége kb. 20km/h ami váltó nélkül nem jelent gondot.