az van....:S
hajlik nekem befele hajlott
törik jolvan 3. ilyen váltom volt
pontatlan váltás
váltogörgök nem a legjobbak kopnak
sárban egyszerüen beszarik...:S
az van....:S
hajlik nekem befele hajlott
törik jolvan 3. ilyen váltom volt
pontatlan váltás
váltogörgök nem a legjobbak kopnak
sárban egyszerüen beszarik...:S
- borzalmasan nehez beallitani,
- recseg-ropog-kerreg-zakatol
- pontatlan es lassu
- beleszall a kerekbe
- hetvegi bringasoknak tukorsima aszfaltra, meg penzkidobasnak
sajnos ezzel a váltóval nagyot égett a simano,terhelés alatt szinte használhatatlan és (nekem) kibicsaklik
Hát láncfeszitonek jo lehet csak ne legyen bekotve.
jól és gyorsan vált, 7 sebességes,halk szerintem normál használatra jó
még sárban nem próbáltam, ma kaptam a merida matts sub 20 -omhoz
Nem lehetetlen beállítani, bár nem is egyszerű. Nagyobb nyomaték kifejtésénél hajlamos automatizálódni 4-5-6-7(-8) fokozatban, de ez általában a menetes racsni miatt is van. Sajnos ez egy belépő szintű váltó és zömmel menetes racsnival szerelt kerékpárokon található meg. Sajnos a racsni alatt nincs alácsapágyazva, ellentétben a kazettás agyakkal. Az ilyen hátsó agyak esetében, gyakori a tengely görbülése is, amely nemcsak a váltó pontatlan működését eredményezheti, hanem a hátsó kerék asszimetrikus elhelyezkedését a vázban. Nem árt, ha beállítás előtt a teljes váltómechanika egy alapos tisztogatáson megy keresztül. Nem árt ellenőrizni a bowdenház, bowden, váltókar épségét sem. Előfordulhat, hogy a bowden egyszerűen csavarodik, vagy megszorul!
Túra, trekking, enyhe terep. Durvulásra semmiképpen! Ha megteheted, ne ezen spórolj! Ha nem zúzod, sokáig bírni fogja.
Hát már az első napon mikor is átvettem(fülig érő szájjal)a bicót,k..vajó volt.Aztán ahogy gördültem vele a kis ottonom felé szépen el kezdett csörögni,de úgy,mint amikor a kanalat és a villát összevissza csapkodnád.Mondom OK ,biztos be kell neki kopnia,de igy is úgy is csörög.Eleinte zvart,de kissebb korigálással megoldható a zajmentesség.ugratóknál,patkánál viszont bizony hogy nincs neki feszítése a váltónak(csak úgy csörög....)
Lecseréltem egy régebbi Shimanora de 1000-szer jobb!!! Bunny hopp-nál olyan hangja volt mint mikor anyám csörömpöl a konyhában!!! Dirt-street-re egyátalán nem ajánlom!!!
Haverom odavolt érte , 2x is vett újat merthogy " Shimano" , de tönkretette neki is a kerekét.
Apám szerint ez egy olcsó utángyártott szar váltó amelyre ráírják h Shimano. Ez nem Shimano minőség amit ez tanúsít!!!
Nekem 2,5 évig bírta úgy,hogy megkíméltem(nem csaptam sehová,terh. alatt nem váltottam stb.),szóval nem annyira rossz cucc ez tanulni....Azért lehetne erősebb is....Néhány merész indiai bringás ilyet haSZNÁLT a MTB Himachalon is érdekességképpen..../www.mtbhimachal.com/gallery/
Ebben a kategóriában nem rossz.
RD-TX75/TX55/TX35:
RD-FT55/FT35:
RD-TZ20:
RD-TY21:
"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."
A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.
A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.
A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.
A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.