Sram SX4 hátsó váltó

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

Jól vált a sarat ish birja ott nincs baj vele terheles allat egy kicsit nehezen vált

 

Update.

kicsereltek a valtot ugyanolyanra(leszedtek egy masik speckorol) es most jobban valt mint eddig. CC-n nagyon jol funkcionalt nem volt bajom vele. a bunnynal is olyan mintha single speedem lene. naon jo a feszitese. a sarat is jol turi nincs vele baj alubol van nagy resze, pontosan valt szinte semmit nem kell rajta alitgati. bocsanat semmit nem kell.

 

ja igen meg egy elony: SRAM

Hátrány

hát egyszer fejreáltam vele hál a BB5nek és aszfaltmérgezést szenvedett azóta nem megy rendesen és olykor olykor becsavarodik a küllőlk közé amit mér idelye lenne kicserélnem

 

update

ha megolajozod a lancot  nagyon gyorsan gyujti a port es lesz egy fasza etvagykerjeszto kenocsod;)

Tapasztalat
versenyzokent hasznaltam cc-n maskepp DH FR 4 EVER!
Erre ajánlom

jo ez mindenre mert csak vátlani kell csak ne kapjon ütést.

 

update

mint montam jo ez mindnre de vigyazni az utesekkel. ja azer kap negy repat mert egyszer kurvara kibaszott velem de maskepp ot repa let volna;)

Ennyiért vettem
5 rongy
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.