Sram 3.0 hátsó váltó

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

lezuziusz77 avatar
18 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Könnyű felrakni,beállítani.

-Elég halkan teszi a dolgát,az előző shimanohoz képest

-Jól feszíti a láncot.meglepően jól.(főleg a Shimanohoz képest,megint ezt kell írnom)

-Nagyon jó kis váltó az árához képest.

 

Hátrány

-Még nem találkoztam vele.

Tapasztalat

Véletlen találtam rá Esztergomba egy tekerés alkalmával.Benéztem egy bringaboltba és ott találtam egy készletet. Sram 3.0 hátsóváltót Sram 3.0 első váltó,Sram X.4 Trigger váltókarok,Sram 8-as fogaskoszorú,lánc,bowdenek,bowdenházak.12.990 HUF-ért.azonnal lecsaptam rá.Előtte 21 sebességem volt,így lett 24.Százszor jobb shimano tourney-nél és árban körülbelül ugyanaz,de sokkal halkabb,pontosabb,jobban feszíti a láncot.

Nagyon elégedett vagyok vele! 

Erre ajánlom

Hobbi XC-re használom,erre tuti jó!

Csatolt képek
Sram 3.0  2013 hátsó váltó
Sram 3.0
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DartmoorQuinnie avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- Nagyon perecizen belehet állitani
- könnyü beállitani
- birja a sarah,port,havat a 3.0
egyszerüen jó

Hátrány

ha rosszul van beállitva akkor könyen bemehet a küllö és a racsni közé a lánc és aztán ha gyorsan mész meggörbül vagy széttörik

Erre ajánlom

Laza XC  vagy a városban furikázásra

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Sram 3.0  2010 hátsó váltó
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etnies01 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • elöször is az h SRAM
  • preciz váltás
  • sarat birja
  • szép
  • szoval minden rendben VOLT vele:S:D
Hátrány
  • elhajlott és tönkre ment a második naján szoval jah:S lehet h csak én fogtam ki rosszat az is lehet h én bántam vele rosszul nemtom lényeg h tönkre ment
Erre ajánlom
xc,cc
Ennyiért vettem
4ezer
8 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

belisz1 avatar
belisz1
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
qrva olcsó,jol vált ennyi pénzért ez egy király cucc.sarat bírja tanyálásokat is de elég könnyen görbül befelé. én shimano fogaskoszoruuval használom és igy is zsír a cucc.
Hátrány
befele könnyen meggörbül
Tapasztalat
nem pénz érte 3200 huf!! vegyetek ilyet ha olcsó de joo váltoot akartok
Erre ajánlom
dirt,freeride
Ennyiért vettem
bicóhoz adták
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ftag avatar
ftag
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
pontos, egyszerű kis szerkezet
Hátrány
egy lépcsőn lefelé menet fogta magát és szétszált az egész
Tapasztalat
összességében nem lenne rossz,egyetlen hibája hogy tényleg nagyon törékeny (mondjuk ilyen árban nem is hiszem hogy valami erősebb dolgot várna az ember)
Erre ajánlom
bárkinek aki "finoman" használja,állatkodáshoz gyenge
Ennyiért vettem
3500
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs avatar
Balázs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon jó váltó! Ólcsó, pontosan vált.Én nagyon meg vagyok vele elégedve!!
Hátrány
Sok benne a műanyag és esésnél könnyen eltörik!
Tapasztalat
Király váltó, én dirtre és streetre használom és simán bírja!Akinek nincs túl sok pénze és egy viszonylag jó váltót akar az vegyen ilyet!!!
Erre ajánlom
Enyhe dirt, street
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mikeee avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én egy havertól vettem 2000-ért, nem kötöttem be váltónak hanem kiszedtem a hozzá vett új láncból annyi szemet h. 5. fokozatban tudjam használni. Mivel a papucsra rögzül és ott van egy kis kitartó csavar nem tud felkoppanni.
Hátrány
Ha bekötöd váltónak megnyúlik a rugó és ha utánna csak láncvezetőnek használod néha automatán vált fel.
Tapasztalat
Sztem egy nagyon jó váltó, bár egy nagyobb tanyálásnál eltörhet.
Erre ajánlom
Dirt, városi hülyülés, kisebb dh, meg minden
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Spider avatar
Spider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Qrva olcsó (2700 HUF), képes ugyanarra, mint egy Altus (5000 HUF), Acera (7000 HUF), vagy akár egy Alivio (10000 HUF), súlya aránylag helyén van
Hátrány
Csak Sram váltókarral használható, de ez nemis igazán hátrány, mert azok is qrva jók, legalábbis ami nekem van (X-7 attack tigger shifter), a műanyag nembiztos hogy bírja a bukásokat, nem cserélhető görgők
Tapasztalat
haveromnak alivio van és semmivel sem jobb, nagyon jó kis váltó, pillangóváltókarral hajszálpontos, bírja a rossz időjárást, keményen használva kb. fél évente nemárt utánnaállítani, de szerintem kitűnő belépőszintű váltó
Erre ajánlom
gramhuszároknak és shimanobuziknak semmiképp, viszont aki akar egy nagyonjó váltórendszert, és nincsenek milliomos szülei akik karácsonyra megveszik neki félmilláért a fullxtr kerót, annak mindenképpen megéri
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TaTa avatar
TaTa
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon olcsó, és annyi pénzért kiváló a tudása. Terhelés alatt sosem váltok, így nem tudom, hogyan viselkedne úgy. A görgői nagyon finoman forognak, bár 0 km-es korukban kicsit szorosak, de ezt nem venni észre.Pontosan vál, esőt bírja, nem oxidálódik (műanyag).
Hátrány
Kicsit nehéz, ahhoz képest, hogy grillon az egész, buktánál hajlamos eltörni.A görgői nem cserélhetők, bele vannak szegecselve a kanalakba.Csak Sram váltókarokkal kompatibilis, 1:1 a húzási arány, (S-nél 2:1), bár nem tudom, hogy ez hátrány-e.
Tapasztalat
Kettőt kaphatsz belőle egy S Acera árából, és sokkal jobb annál.
Erre ajánlom
Hétvégi túrázgatásra, extrém arcoknak nem.
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
 
fokozatszám:

7/8


 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:

hosszú


 
kompatibilitás:

Sram 1:1


 
lánc kompatibilitás:
  • Sram PC
  • Shimano HG

 
legnagyobb lánckerék:

34 fog


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
max. első fogkülönbség:

22 fog


 
teljes kapacitás:

45 fog


 
váltótest:
  • Grilon kompozit váltóház
  • acél csapok

 
váltókanál:

kompozit váltókanál


 
váltógörgő:

13 fogú váltógörgők


 
további információk:
  • ESP 1:1 áttételi arány: könnyű, precíz váltás
  • nagy méretű csapok és szegecsek: megnövelt szilárdság és merevség
  • kevesebb alkatrész: kisebb meghibásodás, nagyobb tartósság

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram 3.0 termékkel kapcsolatban: