Sram SX4 hátsó váltó

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Snoopy avatar
Snoopy
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
SRAM!!!! és nem SimánÓ amik valjuk be nem a legjobbak amikmeg jók azok drágák.
Hátrány
nem hiszem hogy lenne csak annyi esetleg hogy csak Sram váltókarral lehet használni más márkával nem! Mondjuk nálam csak azért volt hátrány egy kicsit mert én Dirtelek és csak hátul van váltóm és a váltókarokat pedig párban adják (ha újonnan veszed) de eltudtam adni az elsőt szerencsére.
Tapasztalat
Szerintem jó váltó a rövid kanál miatt pedig Dirt Streetre a legjobb. Pontos is és nem ad aggasztó hangokat. Szerintem a Sram lefogja hagyni a Shimanot nálam mar lehagyta. Nekem Sram racsnim, láncom, váltóm és váltókarom van. De a lényeg annyi hogy ez a váltó nagyon megéri.
Erre ajánlom
Dirt Street, Freeride talán még DH is birni birná szerintem csak én a Dh-ban nem vagyok otthon és nem tudom hogy rövid kanalas a jó vagy a hosszú DH-ra. (de asszem husszú kanalas változat is van de nem tudom)
Ennyiért vettem
5000
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.