Sram SX4 hátsó váltó

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Piszi avatar
29 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Nagyon jó minőség
  • Szép ez a Sram hátsó váltó
  • Könnyű beállítani
  • Mindíg kellően feszesen tartja a láncot
  • Viszonlag halkan jár a Sram SX4
  • Nagyon tartós, az enyém kb 5-6 éves és a görgők még mindig tökéletesek
Hátrány

Nincs neki!

Tapasztalat

Én használom ez a Sram SX4 váltót már kb 6 éve és gyakorlatilag minden féle felhasználást megélt már nálam de még mindig olyan jó mint újkorában. Persze ehhez hozzátartozik, hogy rendszeresen karban tartom, cserélem a láncot mielőtt mindent az szétrágna mindent. Egyetlen negetívumot abban találtam, hogy nem létezett belőle rövidkanalas és nehéz volt beszerezni mert főként komplett bringákkal adták.

Erre ajánlom

Bármire amire akarod, bár DH-ra a hosszú vagy a közepes kanál nem a legjobb választás

Csatolt képek
Sram SX4  2007 hátsó váltó
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.