Sram SX4 hátsó váltó

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




matyika94 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Elég olcsó, SRAM márka, nem túlzottan súlyos szerintem, szépen vált ha jól be van állítva de NEM Downhillre van kitalálva!!! -_-

Hátrány

Nem elég feszes a rugó, ugratásnál csattog, még össztellós vázzal is, 6X, betüzöm HATSZOR törte el a váltófülemet -_- és ez már nem a váltófül hiábaja, mert egyszer egy Neuzer vázon, aztán egy Nakamura vázon 4x és most raktam fel tegnapelőtt egy Kona vázra és itt is eltörte, és nem ugratás közben hanem a pálya végén egy köves kanyarban. -_-

Tapasztalat

Ha DHzni akarsz és még ilyen váltód van, ajánlom minél előbb lecserélni mielőtt téged is megütne a gutta, a váltófülek miatt!!!

Erre ajánlom

Városi flangálás, Street, Skateparkos gyerekeknek akik váltót akarnak használni. Esetleg XCre de arra is csak lightosra!

Ennyiért vettem
Neuzer Airborne-on volt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.